Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=качество услуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
658.56(075.8)
Ш24


    Шаповал, Микола Іванович.
    Менеджмент якості [] : навч. посібник / М. І. Шаповал. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 471 с. : рис. - Бібліогр.: с. 468-471 . - ISBN 966-620-224-7 : 065.00 грн, 88.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Організація управління--Навчальні видання для вищої школи
   Якість продукції

   Стандартизація

   
Кл.слова (ненормовані):
Етапи розвитку менеджменту якості -- Этапы развития менеджмента качества -- Метрологія -- Принципи управління якістю -- Маркетинг управління якістю -- Якість послуг -- Качество услуг -- Екологічне маркування продукції -- Система сертифікації УкрСЕПРО -- Випробувальні лабораторії -- Аудит якості -- Стандарти ISO 9000, ISO 14000, ISO 19011, OHSAS 18000
Анотація: Системи управління якістю продукції, послуг, навколишнього середовища.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
642.5(075.8)
М21


    Мальська, М. П.
    Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [] : підручник / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 303, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303. - ISBN 978-617-673-162-7 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.424.1я73
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання
   Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток ресторанного господарства -- развитие ресторанного хозяйства -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- виробництво продукції ресторанного господарства -- производство продукции ресторанного хозяйства -- структура виробництва -- структура производства -- технологія процесів обслуговування -- технология процессов обслуживания -- організація обслуговування туристів -- организация обслуживания туристов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- якість послуг -- качество услуг -- якість ресторанної продукції -- качество ресторанной продукции -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация
Анотація: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гаталяк, О. М.; Ганич, Н. М.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.


    Полтавська, О. В.
    Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства [] / О. В. Полтавська // Економіка та держава. - 2016. - N 11. - С. 25-39. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Україна
Кл.слова (ненормовані):
готельні господарства -- гостиничные хозяйства -- якість послуг -- качество услуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)