Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Послуги -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138
Z48


    Zeithaml, Valarie A..
    Services Marketing [Текст] : integrating Customer Focus Across the Firm / Valarie A. Zeithaml, Mary Jo Bitner. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XX, 668 p. : ill. - Ind.: p. 661-668. - ISBN 0-07-247142-5 (alk. paper) : 075.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73339
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Обслуговування--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
фірми -- фирмы -- компанії -- компании -- економіка -- экономика -- обслуговування споживачів -- обслуживание потребителей -- поведінка споживачів -- поведение потребителей
Анотація: The Third Edition of Services Marketing provides a comprehensive review and analysis of services marketing issues, practice, and strategy. This revision boasts many new features, including more technology coverage throughout the text and new business-to-business applications.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Bitner, Mary Jo
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075)
П22


    Пащук, Ольга Вікторівна.
    Маркетинг послуг: стратегічний підхід [] : навч. посібник / О. В. Пащук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Професіонал, 2005. - 560 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 545-558. - ISBN 966-8556-47-X : 52.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Послуги--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок послуг -- рынок услуг -- залучення споживачів -- привлечение потребителей -- непередбачуваність послуг -- непредсказуемость услуг -- споживання послуг -- потребление услуг -- потреби споживачів -- потребности потребителей -- оцінка наданих послуг -- оценка предоставляемых услуг -- оцінка пропозиції -- оценка предложения -- споживчий портфель -- потребительский портфель -- скарги споживачів -- жалобы потребителей -- притензії споживачів -- притензии потребителей -- гарантії підприємств -- гарантии предприятия -- конкурентна позиція підприємств -- конкурентная позиция предприятий -- попит на послуги -- спрос на услуги -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- пропозиції послуги -- предложение услуг -- розробка нової послуги -- разработка новой услуги -- ціна послуг -- цена услуг -- реклама послуг -- реклама услуг -- комунікації послуг -- коммуникации услуг -- якість послуг -- качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.


   
    Практичні підходи до формування якості послуг [] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - N 6. - С. 69-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Послуги--Маркетинг
   Маркетинг


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ткачук, С. В.; Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.


   
    Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [] / С. В. Ткачук [и др.] // Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - N 3. - С. 87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Послуги--Маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ткачук, С. В.; Стеценко, В. А.; Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)