Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
658.8
М 27


   
    Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 с. : табл. - Бібліогр.: с. 724-725. - ISBN 966-680-298-8 : 083.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Управління економікою
   
Кл.слова (ненормовані):
Брендинг -- Брендинг -- Інноваційна політика -- Инновационная политика -- Інноваційний розвиток -- Инновационное развитие -- Інноваційний продукт -- Инновационний продукт -- Инноваційний ризик -- Инновационный риск
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658(075.8)
М 69


    Михайлова, Л. І.
    Інноваційний менеджмент [] : навч. посібник / Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 248 с. - Бібліогр.: с. 326-327. - ISBN 978-966-364-480-6 : 037.00 грн, 033.60 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент інноваційний
   
Кл.слова (ненормовані):
лізінг -- лизинг -- експортно-імпортний контроль -- экспортно-импортный контроль -- корпоративні облігації -- корпоративные облигации -- митна справа -- таможенное дело -- посередництво -- посредничество -- реклама -- брендінг -- брендинг -- факторінг -- факторинг -- форфейтинг -- АПК -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- інжиніринг -- инжиниринг -- морські перевезення -- морские перевозки -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- трудова міграція -- трудовая миграция -- патентно-ліцензійна робота -- патентно-лицензионная работа
Анотація: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Турчіна, С.Г.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.97(075.8)
У 67


   
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю [] / ред. І. І. Дахно. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 328 с. - Л-ра: с.326. - ISBN 978-966-364-478-3 : 043.20 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)8я73
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Управління
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- факторинг -- факторинг -- форфейтинг -- форфейтинг -- експортно-імпортний контроль -- экспортно-импортный контроль -- контракти -- контракты -- корпоративні облігації -- корпоративные облигации -- посередницькі послуги -- посреднические услуги -- реклама в ЗЕД -- реклама в ЗЭД -- патентно-ліцензійна робота -- патентно-лицензионная работа -- брендинг -- брендинг
Анотація: Висвітлено важливі аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дахно, І.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
Шифр: frvv/2008/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 5
Зміст:
Галенко, О. М. Фактори кризових процесів на підприємстві / О. М. Галенко. - С.3-6. - Л-ра: с. 6
Білик, Т. О. Оцінка та вибір фінансово- економічних моделей прогнозування прибутку підприємства / Т. О. Білик. - С.7-9. - Л-ра: с. 9
Дяченко, О. О. Особливості входу України до системи світового господарства / О. О. Дяченко, О. П. Пристайко. - С.10-14. - Л-ра: с. 14
Гончарова, Н. В. Проблеми функціонування ринку цінних паперів України / Н. В. Гончарова. - С.15-17. - Л-ра: с. 17
Попрозман, Н. В. Регулювання функціонування соціально- економічних процесів в умовах інерційного розвитку економіки / Н. В. Попрозман. - С.18-21. - Л-ра: с. 21
Сакевич, І. А. Централізація та децентралізація функцій управління в організаційній структурі підприємства / І. А. Сакевич. - С.22-25. - Л-ра: с. 25
Попов, В. Ю. Господарський механізм національної економіки в умовах інституційних змін / В. Ю. Попов. - С.26-30. - Л-ра: с. 30
Бердар, М. М. Впровадження прогресивних методів управління фінансовими ресурсами підприємтсв у зовнішньоекономічній діяльності / М. М. Бердар. - С.31-36. - Л-ра: с. 36
Фомін, І. с. Політика України у сфері антидемпінгових і компенсаційних заходів / І. с. Фомін. - С.37-41. - Л-ра: с. 41
Бондарук, Т. Г. Зарубіжний досвід використання місцевих податків / Т. Г. Бондарук. - С.42-45. - Л-ра: с. 45
Бесчастна, М. В. Особливості застосування методів державного управління в розвинутих країнах світу / М. В. Бесчастна. - С.46-48. - Л-ра: с. 48
Царик, І. М. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні / І. М. Царик. - С.49-51. - Л-ра: с. 51
Гладчук, Г. Г. Управління витратами виробництва як необхідна ланка ефективного господарювання / Г. Г. Гладчук. - С.52-56. - Л-ра: с. 56
Котляр, М. Л. Методи та прийоми аналізу фінансового стану підприємтсва / М. Л. Котляр. - С.57-60. - Л-ра: с. 60
Кириченко, В. М. Україна та СОТ: перспективи, переваги та суперечності / В. М. Кириченко, М. М. Корабльов. - С.61-64. - Л-ра: с. 64
Наріжна, Н. В. Організація управління ризиком ліквідності в баківських установах / Н. В. Наріжна. - С.65-69. - Л-ра: с. 69
Мартиненко, В. П. Основні напрями розвитку оподаткування доходів фізичних осіб / В. П. Мартиненко. - С.70-73. - Л-ра: с. 73
Козьменко, К. В. Міжнародний досвід аутсорсингу у фінансовому секторі- тенденції та протиріччя / К. В. Козьменко. - С.74-76. - Л-ра: с. 76
Лагун, М. І. Економічний потенціал як основа розвитку бізнесу / М. І. Лагун. - С.77-81. - Л-ра: с. 81
Головко, А. Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи / А. Я. Головко. - С.82-85. - Л-ра: с. 85
Корнілова, І. М. Тенденції розвитку ринку науково- технічних послуг в Україні / І. М. Корнілова, Л. Я. Шаповалова. - С.86-90. - Л-ра: с. 90
Івашина, Є. М. Розрахунки із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій / Є. М. Івашина. - С.91-94. - Л-ра: с. 94
Калівошко, О. М. До питання управління іпотечними ризиками / О. М. Калівошко. - С.95-99. - Л-ра: с. 99
Суслов, О. П. Моделювання процесу синхронного інвестиційного планування / О. П. Суслов. - С.100-102. - Л-ра: с. 102
Худолей, В. Ю. Засади альтернативного енергозабезпечення засобами інноваційної підтримки підприємств нафтогазового сектору / В. Ю. Худолей. - С.103-105. - Л-ра: с. 105
Какорін, М. О. Інформаційні технології [IT] як фактор інновацій у глобальній фінансовій системі / М. О. Какорін. - С.106-109. - Л-ра: с. 109
Слатвінський, М. А. Оцінка дохідності портфеля інноваційних проектів / М. А. Слатвінський. - С.110-114. - Л-ра: с. 114
Резнік, Н. П. Передумови інвестиційно- інноваційного розвитку аграрної сфери / Н. П. Резнік. - С.115-119. - Л-ра: с. 119
Черкаський, І. Б. Інтегральна система збору і обробки страхової інформації / І. Б. Черкаський. - С.120-123. - Л-ра: с. 123
Новикова, М. В. Організаційно- економічний механізм глобалізаційних процесів в авіаційній галузі / М. В. Новикова, І. Г. Михальченко. - С.124-130. - Л-ра: с. 130
Стрілець, Т. М. Ризики депозитної діяльності та їх зв'язок з іншими банківськими ризиками / Т. М. Стрілець, Н. В. Шаркаді. - С.131-134. - Л-ра: с. 134
Пруненко, Д. О. Оптимізація вибору інвестиційних проектів для кластера підприємств по виробництву нерудних матеріалів / Д. О. Пруненко. - С.135-137. - Л-ра: с. 137
Барановський, А. І. Шляхи формування та розвитку взаємодії органів державного фінансового контролю з аудиторськими організаціями / А. І. Барановський, І. В. Басанцов. - С.138-142. - Л-ра: с. 142
Скляренко, Ю. В. Прогнозування надання грошової та натуральної допомоги малозабезпеченним непрацездатним верствам населення / Ю. В. Скляренко. - С.143-145. - Л-ра: с. 145
Моргуновський, Д. З. Механізм реалізації концепціїї трансформації банківських продуктів і послуг / Д. З. Моргуновський. - С.146-149. - Л-ра: с. 149
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Головко, А. Я.
    Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текст] / А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок товарів та послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гевко, О.
    Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка машинобудування
   Бренд--Управління брендами


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

11.
338.242(075.8)
Б 59


   
    Бізнес-адміністрування: магістерський курс [] / за ред.: Л. Г. Мельника, С. М. Ілляшенка, І. М. Сотник = BUSINESS ADMINISTRATION: MASTER'S COURSE / Leonid Melnyk, Sergiy IIIyashenko, Iryna Sotnyk : підручник для студ. вищ. навч. закл. - Суми : Унів. кн., 2009. - 896 с. : табл., граф. - Глосарій: с. 862-888. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-394-1 : 150.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73 + 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
управління підприємством -- управление предприятием -- історія менеджменту -- история менеджмента -- управлінські рішення -- управленческие решения -- планування -- планирование -- лідерство -- лидерство -- управлінський контроль -- управленческий контроль -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- проектний менеджмент -- проектный менеджмент -- финансовый менеджмент -- фінансовий менеджмент -- фінансове прогнозування -- финансовое прогнозирование -- інвестиційний менеджмент -- инвестиционный менеджмент -- діагностика фінансів підприємства -- диагностика финансов предприятия -- маркетинг -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетинговий менеджмент -- менеджмент маркетинга -- брендинг -- ресурсовикористання -- ресурсоиспользование -- маркетинг інновацій -- маркетинг инноваций -- інноваційні проекти -- инновационные проэкты -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность
Анотація: Дослідження чинників розвитку фірм, внутрішніх та зовнішніх, надається увага механізмам управління підприємницькою діяльністю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Л. Г. \ред.\; Ілляшенко, С. М. \ред.\; Сотник, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
658.8(075.8)
Н73


   
    Новітній маркетинг [] : навч. посібник / [Є. В. Савельєв та ін.] ; за ред. Є. В. Савельєва. - К. : Знання, 2008. - 420 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-349-0 : 55.00 грн, 41.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інтегрований маркетинг -- интегрированный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг знань -- маркетинг знаний -- брендинг -- франчайзинг -- аутсорсинг -- макркетинг супермаркетингу -- мерчандайзинг -- шоу-маркетинг -- маркетингові війни -- маркетинговые войны -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- міжнародна реклама -- международная реклама -- глобальний маркетинг
Анотація: Новітні підходи до маркетингу як науки і навчальної дисципліни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Савельєв, Є. В.; Чеботар, С. І.; Штефанич, Д. А.; Шевчик, М. Г.; Савельєв, Є. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

13.
339.13(075)
М 15


    Макашева, З. М.
    Брендинг [] : [учеб. пособие] / З. М. Макашева, М. О. Макашев. - СПб. : Питер, 2011. - 288 с. : ил. - (Учебное пособие). - Лит.: с.273-283. - ISBN 978-5-94807-039-1 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.42-59я73
Рубрики: Торгові маркі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
организация брендинга -- організація брендингу -- формирование торговой марки -- формування торгової марки -- марочное ценообразование -- марочне ціноутворення -- понятие бренд -- поняття бренд -- формирование имиджа бренда -- формування іміджу бренда -- технология брендинга -- технологія брендингу -- управленческие решения -- управлінські рішення -- интегрированные формы бизнеса -- інтегровані форми бізнесу -- франчайзинговая система -- франчайзингова система
Анотація: Теория и методология формирования процесса организации управления брендингом и ее основные составляющие; организация процесса формирования торговой марки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Макашев, М. О.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

14.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

15.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Видавничий маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 272 с. : рис., табл. - (Серія "Альма-матер"). - Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271. - ISBN 978-966-8226-84-7 : 32.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- книговидавнича справа -- книгоиздательское дело -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- маркетингове прогнозування -- маркетинговое прогнозирование -- маркетинговий комплекс видавництва -- маркетинговый комплекс издательства -- товарна політика видавництва -- товарная политика издательства -- видавнича продукція -- издательская продукция -- маркетингові комунікації видавництва -- маркетинговые коммуникации издательства -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- книжкова виставка -- книжная выставка -- семплінг -- сэмплинг -- брендинг
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

16.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

19.
Шифр: frvv/2013/9
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 9
Зміст:
Предборський, В. А. Тінізація економічної динаміки в Україні / В. А. Предборський. - С.3-6. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. В. Роль комунікаційної політики Національного банку України в реалізації стратегії макропруденційного нагляду та регулювання / В. В. Коваленко, Б. А. Дадашев. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст.
Череп, А. В. Перспективи безпеки євроатлантичної інтеграції України / А. В. Череп, К. І. Бобришева. - С.12-14. - Л-ра в кінці ст.
Баранник, Л. Б. Соціалізація податків як принцип ефективного податкового регулювання в ринкової економіці / Л. Б. Баранник. - С.15-20. - Л-ра в кінці ст.
Кірдан, О. П. Економічна сутність та структура доданої вартості / О. П. Кірдан. - С.21-25. - Л-ра в кінці ст.
Андрєєв, П. П. Шляхи посилення співпраці між органами внутрішнього та зовнішнього державного фінансового контролю в Україні / П. П. Андрєєв, К. В. Коваленко. - С.26-29. - Л-ра в кінці ст.
Криленко, В. І. Функціональний склад управлінських дій щодо забезпечення економічної безпеки в бюджетній сфері / В. І. Криленко. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст.
Валага, Л. Ю. Методичні підходи до оцінки економічної ефективності стандартизації / Л. Ю. Валага, С. М. Бондаренко. - С.34-40. - Л-ра в кінці ст.
Чорнодід, І. С. Місце України в рейтингах соціальної конкурентоспроможності національної економіки / І. С. Чорнодід. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Горшкова, Н. І. Основний капітал як важливіший фактор економічного розвитку / Н. І. Горшкова, І. М. Могіла. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Рожко, О. Д. Вплив міжнародної іпотечної кризи на розвиток національних фінансових систем / О. Д. Рожко, О. О. Головень. - С.52-54. - Л-ра в кінці ст.
Селіверстова, Л. С. Кредитна політика як інструмент ефективного функціонування корпорацій / Л. С. Селіверстова. - С.55-59. - Л-ра в кінці ст.
Савич, І. В. Методологічні підходи до кількісного оцінювання обсягів тіньового сектору економіки України / І. В. Савич. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст.
Галенко, Н. О. Системність та комплексність у створенні механізму подолання кризових наслідків на фондовому ринку України / Н. О. Галенко. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст.
Фещенко, О. П. Рентабільність суб'єктів господарювання як складова оцінки фінансового стану / О. П. Фещенко. - С.70-75. - Л-ра в кінці ст.
Пахомов, С. Ю. Інституціонально-фінансове стимулювання міжгалузевих, внутрішньогалузевих і міжрегіональних взаємодій / С. Ю. Пахомов. - С.76-81. - Л-ра в кінці ст.
Білик, М. Д. Податковий механізм стимулювання інноваційно-інвестиційної діяльності підприємств України / М. Д. Білик, М. В. Соколов. - С.82-86. - Л-ра в кінці ст.
Іванчук, О. В. Аналіз прийняття інвестиційних рішень за розрахунками ефективності та прибутковості інвестиційних проектів / О. В. Іванчук. - С.87-90. - Л-ра в кінці ст.
Арєф'єва, О. В. Проблеми формування бізнес-моделі авіакомпанії в ринкових умовах / О. В. Арєф'єва, І. М. Мягких. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст.
Островська, О. А. Дифузія парадигм антикризового менеджменту в умовах трансформації теорії корпоративних фінансів / О. А. Островська. - С.94-98. - Л-ра в кінці ст.
Єременко, А. В. Роль нематеріальних активів як фактор створення конкурентних переваг / А. В. Єременко. - С.99-102. - Л-ра в кінці ст.
Ольшанська, О. В. Аграрні відносини та їхня роль у формуванні локальних соціально-економічних систем / О. В. Ольшанська. - С.103-105. - Л-ра в кінці ст.
Бурлака, В. Г. Ефективність і шляхи нафтопереробної промисловості України / В. Г. Бурлака. - С.106-112. - Л-ра в кінці ст.
Щербак, О. В. Інституціоналізація механізму адаптації транснаціональних корпорацій до сучасних умов функціонування вітчизняних підприємств / О. В. Щербак. - С.113-116. - Л-ра в кінці ст.
Нікітіна, Т. А. Основні підходи до оптимізації форм консолідації капіталу державного авіабудівного концерну "Антонов" / Т. А. Нікітіна. - С.117-119. - Л-ра в кінці ст.
Савич, І. В. Методологічні підходи до кількісного оцінювання обсягів тіньового сектору економіки України / І. В. Савич. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст.
Сердюк, Т. В. Дозвільні процеси в будівництві як чинник недосконалості інституційного середовища / Т. В. Сердюк, І. В. Лавровська. - С.120-124. - Л-ра в кінці ст.
Гончаренко, О. Г. Стратегічні напрями вдосконалення управління ресурсним потенціалом виробничого комплексу ДКВС України / О. Г. Гончаренко. - С.129-131. - Л-ра в кінці ст.
Довгаль, О. В. Кооперація як перспективний напрям розвитку підприємництва на селі / О. В. Довгаль. - С.132-135. - Л-ра в кінці ст.
Литвин, Н. А. Системний підхід до визначення поняття "фінансова безпека підприємництва" / Н. А. Литвин. - С.129-131. - Л-ра в кінці ст.
Крамаренко, Р. М. Брендинг інвестиційної привабливості мегаполіса / Р. М. Крамаренко, А. І. Третьякова. - С.136-139. - Л-ра в кінці ст.
Кучай, О. В. Туризм як пріоритетний напрям сталого розвитку Криму / О. В. Кучай. - С.140-146. - Л-ра в кінці ст.
Круговий, В. В. Формування регіональних кластерів в Україні: напрямки, сфери, основні проблеми / В. В. Круговий. - С.147-152. - Л-ра в кінці ст.
Потьомкін, Л. М. Сучасні системи мотивації найманого персоналу: ефективна цікавість / Л. М. Потьомкін. - С.153-156. - Л-ра в кінці ст.
Ковальська, Ю. Г. Актуальні аспекти управління персоналом організації в сучасних умовах / Ю. Г. Ковальська. - С.157-160. - Л-ра в кінці ст.
Гаськ, А. М. Розробка інтегрованої інноваційної стратегії розвитку підприємств / А. М. Гаськ. - С.161-164. - Л-ра в кінці ст.
Посохов, І. М. Дослідження становлення та наукових розробок вітчизняної школи ризикології / І. М. Посохов. - С.165-169. - Л-ра в кінці ст.
Кізима, Т. О. Тенденції розвитку фінансів домогосподарств: зарубіжний досвід та вітчизняні реалії / Т. О. Кізима. - С.170-175. - Л-ра в кінці ст.
Бодюк, А. В. Обгрунтування фіскального доходу держави від надрокористувачів / А. В. Бодюк. - С.176-180. - Л-ра в кінці ст.
Єрешко, Ю. О. Вибір амортизаційної політики з точки зору управління конкурентоспроможністю інвестиційного проекту / Ю. О. Єрешко. - С.181-183. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: frvv/2013/11
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2013р. N 11
Зміст:
Предборський, В. А. Нові явища корупційних процесів / В. А. Предборський. - С.3-6. - Л-ра в кінці ст.
Рудченко, О. Ю. Механізм управління державним корпоративним сектором / О. Ю. Рудченко. - С.7-10. - Л-ра в кінці ст.
Ходжаян, А. О. Стан та тенденції розвитку економіки України: міжнародні оцінки і національні реалії / А. О. Ходжаян. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст.
Марченко, В. М. Еволюція світових злиттів та поглинань / В. М. Марченко. - С.17-19. - Л-ра в кінці ст.
Вітер, І. І. Антикризові стратегії України в контексті взаємовідносин з ЄС / І. І. Вітер. - С.20-26. - Л-ра в кінці ст.
Щукін, Б. М. Становлення системи стратегічного планування в Україні: проблеми та напрями вдосконалення / Б. М. Щукін, А. В. Циганюк. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Погребняк, М. М. Системні аспекти програмно-цільового управління / М. М. Погребняк. - С.32-34. - Л-ра в кінці ст.
Болгарова, Н. К. Особливості національних моделей корпоративного управління / Н. К. Болгарова. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Бохан, А. В. Економічний суверенітет європейських країн на засадах інтеграційного партерства / А. В. Бохан. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Пацюта, І. М. Державне регулювання стратегій партерства МБРР та МФК з Україною на період 2012-2016 фінансових років та їхній вплив на економіку України / І. М. Пацюта. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, О. М. Світовий досвід надання податкових преференцій суб'єктам господарювання (на прикладі створення та розвитку індустріальних парків) / О. М. Бойко. - С.49-55. - Л-ра в кінці ст.
Самофалов, П. П. Системне державне управління фінансами акціонерних товариств / П. П. Самофалов. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Андрєєв, П. П. Зарубіжний досвід становлення державного внутрішнього фінансового контролю / П. П. Андрєєв. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст.
Фурсіна, О. В. Еволюційність управління як механізм збереження цілісної національної економіки в кризових умовах / О. В. Фурсіна. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Сергієнко, Л. К. Шляхи підвищення ефективності бюджетної політики України в умовах інтеграційних процесів / Л. К. Сергієнко. - С.68-71. - Л-ра в кінці ст.
Тимощук, О. В. Теоретичні аспекти державного регулювання перестрахування в умовах глобалізації / О. В. Тимощук. - С.72-75. - Л-ра в кінці ст.
Бєльська, О. І. Економічний розвиток: визначення та вимірювання / О. І. Бєльська. - С.76-85. - Л-ра в кінці ст.
Підлипна, Р. П. Концептуальні засади організації бухгалтерського обліку в управлінні інноваційною діяльністю / Р. П. Підлипна. - С.86-88. - Л-ра в кінці ст.
Квасова, О. П. Моделі інвестиційної діяльності банків на ринку цінних паперів / О. П. Квасова. - С.89-92. - Л-ра в кінці ст.
Медяник, О. І. Інноваційна модель оцінки конкурентоспроможності будівельних підприємств - від постановки проблеми до програми реалізації / О. І. Медяник. - С.93-97. - Л-ра в кінці ст.
Селіверстова, Л. С. Управління фінансовими інвестиціями корпорації / Л. С. Селіверстова. - С.98-101. - Л-ра в кінці ст.
Іщенко, Т. М. Сучасна парадигма формування стратегії державно-приватного партерства у форматі конструктивної взаємодії держави та будівельних організацій: механізм управління та діагностика / Т. М. Іщенко. - С.102-107. - Л-ра в кінці ст.
Пантелеєв, П. О. Інвестиційний процес утримання житлових будинків / П. О. Пантелеєв. - С.108-111. - Л-ра в кінці ст.
Шут, С. О. Особливості використання міжнародної технічної допомоги як фінансової складової національних проектів / С. О. Шут. - С.112-119. - Л-ра в кінці ст.
Пригунов, П. Я. Сучасні підходи до визначення суб'єктів забезпечення економічної безпеки підприємств / П. Я. Пригунов. - С.125-127. - Л-ра в кінці ст.
Антипенко, Є. Ю. Аналіз сучасної практики організації структур управління ланцюгами поставок підприємств у нестаціонарному середовище / Є. Ю. Антипенко. - С.125-127. - Л-ра в кінці ст.
Олефіренко, Т. В. Особливості економічного механізму регулювання сільськогосподарського виробництва в умовах активного впливу тдержави на розвиток національної економіки / Т. В. Олефіренко. - С.128-132. - Л-ра в кінці ст.
Мусіна, Л. А. Важелі та інструменти підвищення ресурсної продуктивності промислового виробництва: рекомендації для України у світлі світового досвіду / Л. А. Мусіна. - С.139-144. - Л-ра в кінці ст.
Бакеренко, Н. П. Податкове стимулювання розвитку готельних підприємств / Н. П. Бакеренко. - С.139-144. - Л-ра в кінці ст.
Геєць, І. О. Характеристика та аналіз діяльності міжнародної авіакомпанії Air China на ринку авіаційних перевезень / І. О. Геєць. - С.145-150. - Л-ра в кінці ст.
Єрешко, Ю. О. Факторинг як економічний інструмент оптимізації грошових потоків підприємства / Ю. О. Єрешко. - С.151-155. - Л-ра в кінці ст.
Карпишин, Н. І. Медичне страхування у контексті модернізації фінансового забезпечення охорони здоров'я в Україні / Н. І. Карпишин. - С.156-161. - Л-ра в кінці ст.
Волот, О. І. Оптимізація розміщення інформаційних потоків підприємства методом лінейного програмування / О. І. Волот. - С.162-164. - Л-ра в кінці ст.
Михайловська, О. В. Прогнозно-аналітична оцінка конкурентоспроможності підприємств телекомунікаційної галузі / О. В. Михайловська, Л. С. ЛадонькоР. М. Кулевець. - С.165-169. - Л-ра в кінці ст.
Синиця, Ю. С. Застосування дискримінантного аналізу для оцінки ефективності виробництва насіння ріпаку / Ю. С. Синиця, С. М. Концеба. - С.170-173. - Л-ра в кінці ст.
Бабій, Р. П. Менеджмент у розвитку вищої освіти і науки / Р. П. Бабій. - С.174-176. - Л-ра в кінці ст.
Новик, В. С. Аналіз взаємозв'язку розвитку авіаційних транспортних перевезень з еволюцією укладання міжнародних економічних угод / В. С. Новик. - С.177-181. - Л-ра в кінці ст.
Труш, Ю. Л. Використання комплексного програмно-цільового підходу в системі управління якістю продукції підприємств хлібопекарської галузі / Ю. Л. Труш. - С.182-185. - Л-ра в кінці ст.
Мезецька, К. Ю. Теоретичний підхід до ролі брендингу в маркетинговій діяльності підприємств соціокультурної сфери (СКС) / К. Ю. Мезецька. - С.186-189. - Л-ра в кінці ст.
Хлівний, В. К. Франчайзинг у підприємницькій діяльності: теоретичні засади / В. К. Хлівний. - С.190-195. - Л-ра в кінці ст.
Грудцина, Ю. В. Побудова структури системи управління якістю: проблеми та перспективи / Ю. В. Грудцина. - С.196-199. - Л-ра в кінці ст.
Непочатенко, О. О. Забезпечення фінансової безпеки аграрних формувань / О. О. Непочатенко. - С.200-203. - Л-ра в кінці ст.
Череп, А. В. Бізнес-інкубатори в сфері сучасної державної підтримки розвитку регіональної інноваційної інфраструктури / А. В. Череп ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207 ; 204-207
Крамаренко, Р. М. Брендинг міст та регіонів: зарубіжний та вітчизняний досвід / Р. М. Крамаренко. - С.208-212. - Л-ра в кінці ст.
Кубіцький, Ю. С. Оцінка соціально-економічної ефективності функціонування управлінської сфери сільських територій / Ю. С. Кубіцький. - С.213-216. - Л-ра в кінці ст.
Москаленко, В. О. Актуальні аспекти ефективного кадрового менеджменту в умовах економічної нестабільності / В. О. Москаленко. - С.217-219. - Л-ра в кінці ст.
Вітер, В. І. Зростання ролі домогосподарств з дітьми та трансформація державної сімейної політики / В. І. Вітер. - С.220-227. - Л-ра в кінці ст.
Копил, О. Г. Фінансові механізми забезпечення громадян житлом і перспективи їх впровадження / О. Г. Копил. - С.228-231. - Л-ра в кінці ст.
Антонов, А. П. Економічна сутність і концептуальне значення категорії "людський капітал" / А. П. Антонов. - С.233-237. - Л-ра в кінці ст.
Лепьохіна, І. О. Фундаментальні принципи формування системи мотивації праці персоналу підприємств / І. О. Лепьохіна. - С.238-241. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)