Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=товарна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-28 
1.
330.341.1(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Н.
    Товарна інноваційна політика: управління інноваціями на підприємстві [] : підручник / Н. Чухрай, Р. Патора. - К. : Кондор, 2006. - 398 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 390-397. - ISBN 966-351-056-0 : 048.00 грн
УДК
ББК 65.290-5я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Інноваційна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
Інноваційний процес -- Товарна політика -- Конкурентоспроможність товару -- Трансфер іннновацій -- Ефективність інновацій
Анотація: Інноваційна політика на підприємстві: планування, управління асортиментом і якістю товарів, оцінка ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Патора, Р,
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.


    Шумейко, В.
    Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств [] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   
Кл.слова (ненормовані):
олійна культура -- виробництво соняшнику -- товарна політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
339.5(477)(075.8)
Д44


    Дідківський, Микола Іванович.
    Зовнішньоекономічна діяльність підприємства [] : навч. посібник / М. І. Дідківський. - К. : Знання, 2006. - 462 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - Глосарій: с. 440-462. - ISBN 966-346-076-8 : 051.00 грн, 069.00 грн, 40.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)298я73
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Навчальні видання
   Міжнародний маркетинг--Зовнішні ринки--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні розрахунки -- международные расчеты -- франчайзинг -- митне регулювання -- таможенное регулирование -- валютне регулювання -- валютное регулирование -- міжнародні ринки -- международные рынки -- ціноутворення -- ценообразование -- товарна політика -- товарная политика -- оподаткування -- налогообложение -- зовнішньоекономічні операції -- внешнеэкономические операции -- интернет -- інтернет -- кредитування -- кредитование -- страхование -- страхування
Анотація: Механізм організації та здійснення зовнішньоекономічної діяльності підприємств України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 4
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

6.
658.012.2(075.8)
К 95


    Кучеренко, В. Р.
    Бізнес-планування фірми [] / В. Р. Кучеренко, В. А. Карпов, О. С. Маркітан. - К. : Знання, 2006. - 432 с. - Бібліогр.: с.422-423. - ISBN 966-346-086-5 : 042.00 грн, 046.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Бізнес-плани--Навчальні видання для вищої школи
   Проектний аналіз--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
бізнес-ідеї -- бизнес-идеи -- діловий план -- деловой план -- маркетинг-план -- товарна політика -- товарная политика -- управління бізнесом -- управление бизнесом -- баланс кеш-фло -- маркетинговий аналіз -- маркетинговый анализ -- технічний аналіз -- технический анализ -- інституціональний аналіз -- институциональный анализ -- соціальний аналіз -- социальный анализ -- екологічний аналіз -- экологический анализ -- фінансовий аналіз -- финансовый анализ -- економічний аналіз -- экономический анализ -- проектні ризики -- проектные риски -- управління проектами -- управление проектами -- проектне фінансування -- проектное финансирование
Анотація: Найважливіші питання теорії й практики бізнес-планування підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Карпов, В.А.; Маркітан, О.С.
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
336.71(075.8)
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
УДК
ББК 65.262.1я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики [] : навч. посібник / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 256 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 196-201. - ISBN 966-8568-18-4 : 018.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий ринок -- промышленный рынок -- товарна політика -- товарная политика -- ціноутворення -- ценообразование -- фінансовий маркетинг послуг -- финансовый маркетинг услуг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- некомерційні організації -- некомерческие организации -- ємність та сегментація ринку -- емность и сигментация рынка -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- туризм Карпатського регіону -- туризм Карпатского региога -- маркетингова культура -- етика маркетингу -- этика маркетинга
Анотація: Викладено теоретичні і практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Скотний, В.Г.; Вачевський, О.М.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.
336.71(477)(075.8)
Ж 86


    Жуков, Святослав Августович.
    Маркетинг в банку [] : опорний конспект: навч. посібник / Жуков Святослав Августович. - К. : Кондор, 2008. - 180, [1] с. : табл. - Бібліогр.: 179-180 с. - ISBN 978-966-351-153-5 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківська система України -- банковская система Украины -- Национальний банк Украины -- Національний банк України -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- товарна політика -- товарная политика -- банківські операції -- банковские операции -- цінова політика банку -- ценовая политика банка -- збутова політика -- политика сбыта -- комуникационная политика банка -- комунікаційна політика банку -- реклама у банку -- контроль маркетингу в банку -- контроль маркетинга в банке -- депозитний ринок -- депозитный рынок -- платіжний баланс -- платежный баланс -- банковский менеджмент -- банківський менеджмент
Анотація: Основні засади маркетингової діяльності в банках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів [] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / М. В. Вачевський [та ін.] ; за ред. М. В. Вачевського. - К. : Кондор, 2009. - 486 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 459-463. - Дод.: с. 464-479. - Предм. покажч.: с. 480. - ISBN 978-966-351-264-8 : 90.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегії маркетингу -- стратегии маркетинга -- принципи промислового маркетингу -- принципы промышленного маркетинга -- товарна політика -- товарная политика -- маркетинг паливно-енергетичної промисловості -- маркетинг топливо-энергетической промышленности -- маркетинг хлібопекарського виробництва -- маркетинг хлебопекарского производства -- маркетинг швейної галузі -- маркетинг швейной отрасли -- виробнича структура швейного підприємства -- производственная структура швейного предприятия -- історія бетону -- история бетона -- маркетинг лісової галузі -- маткетинг лесной отрасли -- маркетинг якості -- маркетинг качества -- історія металургії -- история металлургии -- производственные фонды -- виробничі фонди -- стратегия управления предприятием -- стратегія управління підприємством -- виробнича структура -- производственная структура -- нормування праці -- нормирование труда -- рекреаційна індустрія -- рекреационная индустрия -- карпатський регіон -- карпатский регион -- податкова система України -- налоговая система Украины -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность
Анотація: Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вачевський, М. В.; Мадзігон, В. М.; Прокопенко, І. Ф.; Левченко, Г. Є.; Вачевський, М. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

16.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
338.48(477)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

18.
658.8(075.8)
М58


   
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / В. Л. Корінєв [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Кулішова ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2011. - 384 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 382-383. - ISBN 978-966-2025-82-8 : 96.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне забезпечення маркетингу -- конкурентний потенціал -- конкурентні переваги -- сратегічна конкурентоспроможність -- міжнародна маркетингова стратегія -- міжнародний ринок -- конкурентне позиціонування -- стратегічне планування -- товарна політика -- цінові стратегії -- канали розподілу продукції -- маркетингові комунікації -- ревізії міжнародного маркетингу -- інвестиційні міжнародні проекти -- міжнародні маркетингові рішення -- антикризове управління
Анотація: Розвиток світогосподарських зв'язків, форми міжнародного співробітництва у вирішенні глобальних проблем маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корінєв, Валенти Леонідович; Кулішов, Володимир Васильович; Одягайло, Борис Михайлович; Олійник, Ігор Вікторович; Кулішов, Володимир Васильович \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

19.
658.8(477)(075)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; М-во освіти і науки України, Донецьк. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Школа маркетингового менеджменту. - К. : Професіонал, 2006. - 336 с. : табл. - Бібліогр.: с. 288-298. - Покажч.: с. 299-307. - Дод.: с. 308-330. - ISBN 9660370-022-Х : 32.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товарні ресурси -- товарные ресурсы -- споживач -- потребитель -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- товарний аудит -- товарный аудит -- товарна політика -- товарная политика
Анотація: Розглядається маркетингова товарна політика підприємств, методологія її дослідження та управління товарною політикою на основі маркетингу в сучасних умовах України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький державний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського; Школа маркетингового менеджменту
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)