Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок туристичних послуг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
 1-10    11-12 
1.
338.48(477+100)(075)*М
Ш33


    Шваб, Людмила Іллівна.
    Міжнародні стандарти туристичних послуг [] : навч. посібник / Л. І. Шваб, М. М. Костриця ; за ред.: І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалко ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 196 с. : рис., табл. - Слов. турист. термінів: с. 139-149. - Літ.: с. 150-153. - Дод.: с. 154-196. - 45.50 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристичні послуги--Міжнародні стандарти--Україна--Навчальні видання
   Туризм--Державне регулювання--Україна--Навчальні видання

   Туризм--Послуги--Сертифікація--Навчальні видання

   Туристичні послуги--Сертифікація--Україна--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сертифікація туристичного продукту -- сертификация туристического продукта -- ліцензування туристичної діяльності -- лицензирование туристической деятельности -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- туристичний продукт -- туристический продукт
Анотація: [Аналіз сучасного стану та тенденцій міжнародного ринку туристичних послуг, міжнародного співробітництва України та Європейського Союзу в туристичній сфері].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Костриця, Микола Миколайович; Грабар, І. Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю. С. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічий університет
Примірників всього: 2
ФОНД (1), КР (1)
Свободны: ФОНД (1), КР (1)
Знайти схожі

2.
338.48(477)
Т87


   
    Туризм України: економічні та організаційні механізми розвитку [] / Закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях "УКРПРОФТУР", Тернопільський держ. тех. ун-т ім. І. Пулюя, Акад. соц. управління, Наукове т-во ім. Шевченка ; [авт.-уклад. В. Головинець та ін.]. - Тернопіль : Терно-граф, 2008. - 976 с. : іл., табл. - Дод.: с. 888-969. - ISBN 978-966-457-044-9 : 330.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туризм--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
туристично-рекреаційна індустрія -- проблеми рекреації -- туристичне районування -- екотуризм -- ринок туристичних послуг -- інвестиційна діяльність -- міжнародний туризм
Анотація: У книзі розкрито економічні механізми формування та особливості розвитку туризму в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Головинець, Василь \авт.-уклад.\; Горобець, Оксана \авт.-уклад.\; Гуцал, Святослав \авт.-уклад.\; Дудкін, Павло \авт.-уклад.\; Закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях "УКРПРОФТУР"; Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя; Академія соціального управління; Наукове товариство ім. Шевченка
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), АБ (1)
Знайти схожі

3.


    Вертелєва, О. В.
    Електронний маркетинг туризму в контексті глобальних викликів [] / О. В. Вертелєва // Економіка та держава. - 2010. - N 1. - С. 38-42. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
   Туризм--Бізнес

Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), ВВ (1)
Вільні: ФП (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.
338.48(477)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Планування туристичної діяльності [] : підручник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Знання, 2010. - 312 с. : табл., рис. + 1 ел. опт. диск (CD-ROM). - Дод.: с. 268-300. - Л-ра: с. 301-310. - ISBN 978-966-346-783-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні підприємства -- туристические предприятия -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- туристичні установи -- туристические учреждения -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- товарна політика -- товарная политика -- фінансовий план -- финансовый план
Анотація: Теоретичні знання і методологічна основа здійснення технічного, економічного та бізнес-планування на туристичних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бордун, Ореста Юріївна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівській національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
338.48(075.8)
К88


    Кудла, Назар Євгенович.
    Маркетинг туристичних послуг [] : навч. посібник / Н. Є. Кудла. - Київ : Знання, 2011. - 351 с. : табл. эл. опт. диск. - (Вища освіта XXI століття). - Літ.: с. 336-343. - Термін. слов.: с. 344-350. - Дод.: с. 351. - ISBN 978-966-346-683-5 : 85.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження туристичних послуг -- ринок туристичних послуг -- менеджмент туристичного маркетингу -- туристичний продукт -- ціни у туризмі -- дистрибуція туристичних послуг -- реклама у туризмі -- туристичний персонал -- маркетингові стратегії у туризмі
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингу туристичних послуг з використанням закордонного і передового вітчизняного досвіду.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
75.814я73
С 31


    Сенин, Виль Савельевич.
    Организация международного туризма [] : учебник / В. С. Сенин. - [Б. м. : б. в.], 2000. - 400 с. : ил. - Лит.: с.398-399. - ISBN 5-279-02079-6 : 29.76 грн
ББК 75.814я73 + 65.43я73
Рубрики: Туризм--Міжнародний туризм--Організація--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
организация международного туризма -- організація міжнародного туризму -- индустрия туризма -- індустрія туризму -- организация гостиничного хозяйства -- організація готельного господарства -- рынок туристских услуг -- ринок туристичних послуг -- туристская деятельность и государство -- туристична діяльність і держава -- религиозный туризм -- релігійний туризм -- экологический туризм -- екологічний туризм -- клубний отдых -- клубний відпочинок -- дукументация международных туристических организаций -- документація міжнародних туристичних організацій -- законодательные нормативные материалы по туризму -- законодавчі нормативні матеріали по туризму
Анотація: Рассматривается организация индустрии туризма и гостиничного хозяйства, рынок туристских услуг, государственное регулирование туристской деятельности, виды туризма.

Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
339.97(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності (менеджмент-діяльність) [] : навч.-метод. комплекс / М. Д. Пазуха ; Укр. акад. бізнесу та підприємництва. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 376, [4] с. : табл. - Глосарій: с. 328-339. - Л-ра: с. 340-345. - Дод.: с. 346-376. - ISBN 978-966-364-722-7 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)8я73
Рубрики: Менеджмент--Зовнішньо-економічна діяльність--Україна, 21 cт.--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент внешнеэкономической деятельности -- международное сотрудничество -- міжнародне співробітництво -- международный бизнес -- міжнародний бізнес -- международная торговля -- міжнародна торгівля -- мировой рынок услуг -- світовий ринок послуг -- рынок туристических услуг -- ринок туристичних послуг -- лизинговые услуги -- лізингові послуги -- инжиниринговые услуги -- інжинірингові послуги -- франчайзинг -- рынок информационных услуг -- ринок інформаційних послуг -- консалтинговые услуги -- консалтингові послуги -- рекламные услуги -- рекламні послуги -- планирование ВЭД -- планування ЗЕД -- управление персоналом -- управління персоналом -- управление финансированием -- управління фінансуванням -- риски во внешнеэкономичекских операциях -- ризики в зовнішньоекономічних операціях -- международное право -- міжнародне право -- интеллектуальная собственность -- інтелектуальна власність
Анотація: Зроблено спробу розширити проблему менеджменту ЗЕД у таких сферах економіки як: торгівельна діяльність, бізнес, надання послуг, сумісне підприємництво, міжнародне співробітництво.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Українська академія бізнесу та підприємництва
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Горіна, Г. О.
    Концепція формування та управління розвитком ринку туристичних послуг в умовах просторової поляризації [] / Г. О. Горіна // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 2. - С. 16-21. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Кл.слова (ненормовані):
концепція -- управління розвитком -- ринок туристичних послуг -- просторова поляризація

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.


    Мельниченко, Світлана.
    Туристичні підприємства України: виклики реальності [] / С. Мельниченко, Н. Зікій // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 3. - С. 70-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Туристичний бізнес--Розвиток--Україна
Кл.слова (ненормовані):
ринок туристичних послуг -- туристичний збір -- туристичні оператори -- туристичні напрямки -- туристичні колапси

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зікій, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

11.


    Дребот, О. І.
    Аспекти розвитку рекреаційного туризму збалансованого природокористування [] / О. І. Дребот, К. О. Бабікова // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 12. - С. 42-47 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Природокористування
Кл.слова (ненормовані):
туристичний бізнес -- ринок туристичних послуг -- рекреаційно-туристична діяльність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бабікова, К. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


   
    Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону [] / А. В. Завгородній [та ін.] // Регіон. екон. - 2020. - N 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туристична індустрія--Інноваційний розвиток--Управління--Україна

   Туристична індустрія--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
рекреація -- ринок туристичних послуг -- інновації туризму -- інфраструктура -- туристичні потоки -- стратегія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Завгородній, А. В.; Крупіца, І. В.; Павлюк, С. І.; Лагодієнко, В. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)