Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристическая реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
811.111(075.8)
Х51


    Хистова, Любов Марківна.
    Англійська мова туристичної індустрії [Текст] = English in the Tourism Industry : підручник / Любов Марківна Хистова, Вікторія Олександрівна Кравченко. - К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2008. - 320, [2] с. - Текст англ. - Бібліогр.: с. 318. - ISBN 966-629-366-8 : 80.00 грн
УДК
ББК 81.432.1-923
Рубрики: Англійська мова--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- туризм в Україні -- туризм в Украине -- міжнародні туристичні організації -- международные туристические организации -- транспорт -- готелі -- гостиницы -- ресторани -- рестораны -- меню -- туристична реклама -- туристическая реклама -- українські міжнародні авіалінії -- украинские международные авиалинии -- повітряний транспорт України -- воздушный транспорт Украины -- діловодство -- деловодство
Анотація: Підручник призначено для студентів, які опановують спеціальності, пов'язані з туристичною індустрією та готельно-ресторанним бізнесом, а також для тих, хто бажає вдосконалити свої знання з англійської мови професійного спрямування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кравченко, Вікторія Олександрівна
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)