Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=международный туристический рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.48(075.8)
П68


    Правик, Юлія Миколаївна.
    Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
УДК
ББК 65.433-2я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
333.48(075.8)
М58


   
    Міжнародний туризм [] : навч. посібник / [Т. В. Божидарнік та ін.]. - Київ : Центр учбов. літ., 2012. - 307, [1] с. : рис., табл. - Л-ра на почат. теми. - ISBN 978-617-673-020-0 : 63.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Міжнародний туризм--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
теорія міжнародного туризму -- теория международного туризма -- розвиток міжнародного туризму -- развитие международного туризма -- туристичний бізнес -- туристический бизнес -- мжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- туристичний продукту -- туристический продукт -- менеджмент в міжнародному туризмі -- менеджмент в международном туризме -- маркетинг в міжнародному туризмі -- маркетинг в международном туризме -- форми і види туристичної діяльності -- формы и виды туристической деятельности -- туристична індустрія в Україні -- туристическая индустрия на Украине -- система координації в сфері туризму -- система координации в сфере туризма -- міжнародна співпраця в туризмі -- международное сотрудничество в туризме -- транснаціоналізація в міжнародному туризмі -- транснационализация в международном туризме -- інформаційне забезпечення міжнародного туризму -- информационное обеспечение международного туризма
Анотація: Розкрито соціально-економічні чинники формування міжнародного туристичного ринку, основні аспекти маркетингу в міжнародному туризмі, проблеми та перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Божидарнік, Т. В.; Божидарнік, Н. В.; Савош, Л. В.; Вісина, Т. М.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)