Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=индустрия туризма<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
75.814я73
С 31


    Сенин, Виль Савельевич.
    Организация международного туризма [] : учебник / В. С. Сенин. - [Б. м. : б. в.], 2000. - 400 с. : ил. - Лит.: с.398-399. - ISBN 5-279-02079-6 : 29.76 грн
ББК 75.814я73 + 65.43я73
Рубрики: Туризм--Міжнародний туризм--Організація--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
организация международного туризма -- організація міжнародного туризму -- индустрия туризма -- індустрія туризму -- организация гостиничного хозяйства -- організація готельного господарства -- рынок туристских услуг -- ринок туристичних послуг -- туристская деятельность и государство -- туристична діяльність і держава -- религиозный туризм -- релігійний туризм -- экологический туризм -- екологічний туризм -- клубний отдых -- клубний відпочинок -- дукументация международных туристических организаций -- документація міжнародних туристичних організацій -- законодательные нормативные материалы по туризму -- законодавчі нормативні матеріали по туризму
Анотація: Рассматривается организация индустрии туризма и гостиничного хозяйства, рынок туристских услуг, государственное регулирование туристской деятельности, виды туризма.

Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический бизнес [] = The Business of Tourism / Дж. Кристофер Холловей, Нейл Тейлор ; [пер. с англ. Т. А. Черной, А. А. Кожевниковой]. - 7-е изд. - К. : Знання, 2007. - 798, [2] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 755-775. - Алф. указ.: с. 776-798. - ISBN 966-346-299-Х : 117.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
туризм -- зарождение туризма -- зародження туризму -- развитие туризма -- розвиток туризму -- история туризма -- історія туризму -- массовый туризм -- масовий туризм -- экономическое значение туризма -- економічне значення туризму -- индустрия путешествий -- індустрія подорожей -- индустрия туризма -- індустрія туризму -- туристический маршрут -- туристичний маршрут -- достопримечательности -- пам'ятки -- сфера гостеприимства -- сфера гостинності -- туристический авиатранспорт -- туристичний авіатранспорт -- водный туристический транспорт -- водний туристичний транспорт -- наземный туристический транспорт -- наземний туристичний транспорт -- деятельность туроператора -- діяльність туроператора -- дополнительные туристические услуги -- додаткові туристичні послуги -- туристический менеджмент -- туристичний менеджмент -- городской туризм -- міський туризм -- зелёный туризм -- зелений туризм -- культурологический туризм -- культурологічний туризм -- популярность туризма -- популярність туризму -- экологические проблемы -- екологічні проблеми -- курорты минеральных вод -- курорти мінеральних вод
Анотація: Содержит исчерпывающую информацию о становлении, функционировании и роли в жизни общества индустрии туризма начиная с древнейших времен до современности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тейлор, Нейл; Черная, Т. А. \пер.\; Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
338.48:339.138(075.8)
Х72


    Холловей, Дж. Кристофер.
    Туристический маркетинг [] = Marketing for Tourism / Дж. Кристофер Холловей ; [пер. с англ. А. А. Кожевниковой]. - 4-е изд. - К. : Знання, 2008. - 575, [1] с. : рис., табл., фото. - Библиогр.: с. 559-562. - Алф. указ.: с. 563-575. - ISBN 978-966-346-507-4 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетинга -- основи маркетингу -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристический продукт -- туристичний продукт -- ценовая политика -- цінова політика -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама туристического продукта -- реклама туристичного продукту -- рекламный проспект -- рекламний проспект -- общественные коммуникации -- громадські комунікації -- управление маркетингом -- управління маркетингом -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- туроператоры -- туроператори -- индустрия туризма -- індустрія туризму
Анотація: Книга знакомит читателя с основами теории маркетинга и эффективными методиками его практической реализации в различных сферах индустрии туризма и путишествий.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кожевникова, А. А. \пер.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)