Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=дослідження ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
 1-10    11-11 
1.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658(075.8)
Г 44


    Гетало, В. П.
    Бізнес-планування [] : навч. посібник / В. П. Гетало, Г. О. Гончаров, А. В. Колісник. - К. : Професіонал, 2008. - 240 с. : табл. - Л-ра: с. 187-188. - Дод.: с. 189-236. - ISBN 978-966-370-087-8 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Бізнес- планування--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
дослідження ринку -- исследование рынка -- маркетинг- план -- план виробництва -- план производства -- організаційний план -- организационный план -- оцінка ризиків -- оценка рисков -- план охорони довкілля -- план охраны природной среды -- фінансовий план -- финансовый план -- презентація -- презентация
Анотація: Зміст, сутність, механізм створення та приклади бізнес-планів для підприємницьких структур

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Гончаров, Г.О.; Колісник, А.В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетингові дослідження [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / В. Н. Парсяк, Г. К. Рогов. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2004. - 199, [1] с. : табл. - Бібліогр.: с. 194-197. - ISBN 966-8447-10-7 : 29.00 грн, 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна природа маркетингу -- экономическая природа маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- методи маркетингових досліджень -- методы маркетинговых исследований -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследования покупателей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- товарне досьє -- товарное досье -- фірмове досьє -- фирменное досье
Анотація: Систематизовано викладені питання маркетингових досліджень, визначено місце і роль цих досліджень у формуванні стратегії фірми.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рогов, Георгій Костянтинович
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
338.48(075.8)
С44


    Скопень, Микола Максимович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности
Анотація: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Анотація: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
004.7(075.8)
Л72


    Лозікова, Г. М.
    Комп'ютерні мережі [] : навч.-метод. посібник / Г. М. Лозікова ; Донецьк. економ.-гуманіт. ін-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 126, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 123. - Інформ. ресурси Інтернет: с. 123. - ISBN 966-8568-12-5 : 12.00 грн
УДК
ББК 32.973.202я73
Рубрики: Мережеві технології--Інтернет-технології--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ком'пютерні комунікації -- компьютерные коммуникации -- історія розвитку Internet -- история развития Internet -- принципи роботи Internet -- принципы работы Internet -- телекомунікаційні послуги Internet -- телекоммуникационные услуги Internet -- пошук інформації в Internet -- поиск информации в Internet -- створення Web-сторінок -- создание Web-страниц -- Internet-технології в бізнесі -- Internet-технологии в бизнесе -- маркетинг товарів -- маркетинг товаров -- дослідження ринку -- исследование рынка -- інформаційна безпека -- информационная безопасность
Анотація: Розглянуто можливості мереж на прикладі глобальної мережі Internet. Відображено роль Internet-технологій у бізнесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Донецький економіко-гуманітарний інститут
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Анотація: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Анотація: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
338.5(075.8)
А23


    Агєєв, Є. Я.
    Ціноутворення: теорія та практикум [] : навч. посіб. / Агєєв Є. Я., Шахматова Т. В., Піча С. В. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 373, [3] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Термінолог. слов.: с. 247-311. - Дод.: с. 312-368. - Літ.: с. 369-373. - ISBN 978-966-418-192-8 : 250.00 грн
УДК
ББК 65.25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сутність ціни -- закон цін -- ринкове ціноутворення -- еластичність пропозиції -- цінова еластичність -- співвідношення попиту і пропозиції -- ринкова рівновага -- паритет цін -- диспаритет цін -- дослідження ринку -- олігополістичний ринок -- монопольний ринок -- державне регулювання цін -- система цін -- вільна ціна -- цінове лідерство -- договірні ціни -- регульовані ціни -- оптові ціни -- роздрібні ціни -- ціни торгів -- біржові ціни -- аукціонні ціни -- лімітні ціни -- експортні ціни -- структура ціни -- методи встановлення цін -- життєвий цикл товару -- цінова політика підприємства -- конкурентне ціноутворення -- політика трансферних цін
Анотація: У навчальному посібнику надано, в доступній формі, повне представлення про сутність механізму ціноутворення : від початку його теоретичного розвитку до сучасного практичного використання в умовах функціонування ринкового механізму розвитку економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шахматова, Т. В.; Піча С. В.; Буагільбер, П'єр (економіст ; 1646 - 1714) \про нього\; Вальрас, Леон Марі Еспрі (економіст ; 1834 - 1910) \про нього\; Гіффен, Роберт (економіст ; 1837 - 1910) \про нього\; Госсен, Герман Генрих (економіст ; 1810 - 1858) \про нього\; Енгель, Ернст (економіст, статистик ; 1821 - 1896) \про нього\; Ерхард, Людвіг (економіст, канцлер ; 1897 - 1977) \про нього\; Кене, Франсуа (економіст ; 1694 - 1774) \про нього\; Кейнс, Джон Мейнард (економіст ; 1883 - 1946) \про нього\; Кларк, Джон Бейтс (економіст, маржиналіст ; 1847 - 1938) \про нього\; Курно, Антуан Огюст (економіст, філософ, математик ; 1801 - 1877) \про нього\; Лаффер, Артур (економіст ; 1940) \про нього\; Лернер, Абба Птачів (економіст ; 1903 - 1982) \про нього\; Локк, Джон (філософ, просвітитель ; 1632 - 1704) \про нього\; Маркс, Карл Гайнрих (філософ, соціолог, економіст, письменник, поет, політ. журналіст, громад. діяч ; 1818 - 1883) \про нього\; Маршалл, Альфред (економіст ; 1842 - 1924) \про нього\; Менгер, Карл (економіст ; 1840 - 1921) \про нього\; Мітчелл, Уеслі Клер (економіст ; 1874 - 1948) \про нього\; Монкретьєн, Антуан сьєр де Ваттевіль (поет, драматург та економіст ; 1575 - 1621) \про нього\; Мут, Джон (математик, економіст ; 1930 - 1992) \про нього\; Парето, Вільфредо (економіст, соціолог, інженер ; 1848 - 1923) \про нього\; Петті, Вільям (економіст, учений, лікар, філософ, підприємець ; 1623 - 1687) \про нього\; Пігу, Артур Сесіль (економіст ; 1877 - 1959) \про нього\; Портер, Майкл (економіст ; 1947) \про нього\; Рікардо, Давид (економіст ; 1772 - 1823) \про нього\; Самуельсон, Пол Ентоні (економіст, лауреат Нобелівської премії з економіки 1970 р. ; 1915 - 2009) \про нього\; Сей, Жан-Батіст (економіст ; 1767 - 1832) \про нього\; Сміт, Адам (економіст, філософ-етик ; 1723 - 1790) \про нього\; Фішер, Ірвінг (економіст ; 1867 - 1947) \про нього\; Фрідман, Мілтон (економіст ; 1912 - 2006) \про нього\; Хаск, Фрідрих Август фон (економіст, філософ ; 1750-1827) \про нього\; Хікс, Джон Річард (економіст ; 1904 - 1989) \про нього\; Хіршман, Альберт Отто (економіст ; 1915-2012) \про нього\; Чемберлін, Едвар Хейстінге (економіст ; 1899 - 1967) \про нього\; Шумпетер, Йозеф Алоіз (економіст, соціолог та історик екон. думки ; 1883 - 1950) \про нього\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Людмила Андріївна.
    Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
658.5(075.8)
Т19


    Тарасюк, Галина Миколаївна.
    Бізнес-план: розробка, обгрунтування та аналіз [] : навч. посібник / Г. М. Тарасюк ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 420 с. : рис., табл. - Дод.: с. 389-416. - Л-ра: с. 417-419. - ISBN 966-683-116-3 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Бізнес-плани--Розробка--Аналіз--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- структура бізнес-плану -- стадії розробки бізнес-плану -- оформлення бізнес-плану -- дослідження ринку -- маркетинг-план -- виробничий план -- організаційно-юридичний план -- фінансовий план -- оцінка ризиків -- експертиза бізнес-плану -- технологія розробки бізнес-плану -- практика бізнес-планування
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні питання розробки, обгрунтування та аналізу бізнес-планів в сучасних умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)
Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)