Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Анотація: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Анотація: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства
   Інноваційна діяльність

   Розробка товару

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару
Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Таньков, К.М.; Задорожний, І.С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
Б 20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинговий аудит системи збуту [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць . - К. : Професіонал, 2004. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-220. - ISBN 966-8556-29-1 : 027.00 грн
УДК
ББК 65.290-5я73
Рубрики: Економіка підприємств
   Економіка торговельного підприємтсва

   
Кл.слова (ненормовані):
збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- стратегия сбыта -- стратегія збуту -- маркетинговий аудит -- збутовий потенціал -- сбытовый потенциал -- тактичний аудит збуту -- тактический аудит сбыта -- аудит прибутковості -- аудит прибыли -- стратегический STP- маркетинг -- стратегічний STР-маркетинг -- управління збутом -- управление сбытом -- сбытовые риски -- збутовий ризик -- стратегия сомострахования -- стратегія самострахування -- стратегія зовнішнього страхування -- стратегия внешнего страхования -- стратегія дисипації та відхилень -- стратегия дисипации и отклонений
Анотація: Сутність, зміст і умови маркетингового аудиту системи збуту торговельного підприємства, що забезпечують його стратегічну спрямованість.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Балабаниць, А.В.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
658.8(075.8)
К61


    Колпаков, Віктор Михайлович.
    Маркетинг персоналу [] : [навч. посібник для студ. серед. і вищ. навч. закл.] / В. М. Колпаков ; МАУП. - К. : МАУП, 2006. - 408 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Термінол. слов.: с. 388-402. - ISBN 966-608-515-1 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Персонал--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
кадрова діяльність -- кадровая деятельность -- кадрове планування -- кадровое планирование -- навчання персоналу -- обучение персонала -- страгегічний маркетинг персоналу -- стратегический маркетинг персонала -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- управлінська діяльність -- управленческая деятельность -- ринок праці -- рынок труда -- пошук кадрів -- поиск кадров -- набір кадрів -- набор кадров -- відбір кадрів -- отбор кадров -- ділові якості -- деловые качества -- особисті якості -- личные качества -- управління персоналом -- управление персоналом -- професійна орієнтація -- профессиональная ориентация -- професійне самовизначення -- профессиональное самоопределение -- аудит персоналу -- аудит персонала -- оцінка управлінського персоналу -- оценка управленческого персонала -- працевлаштування -- трудоустройство -- командні якості персоналу -- командные качества персонала
Анотація: Теоретичні засади маркетингу персоналу, досвід практичної діяльності кадрових служб з визначенням потреби в персоналі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна Академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
О-52


    Оксанич, Анатолій Петрович.
    Інформаційні системи і технології маркетингу [] : навч. посібник / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. - К. : Професіонал, 2008. - 320 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 315-318. - ISBN 978-966-370-077-9 : 045.00 грн, 67.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- інформаційно-аналітичні технології -- информационно-аналитические технологии -- електронні комунікації -- электронные коммуникации -- "БЕСТ-Маркетинг " -- "ІТ-Підприємство " -- "ИТ-Предприятие " -- "Парус-Менеджмент " -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингові задачі -- маркетинговые задачи -- рівень беззбитковості -- уровень безубыточности -- рентабельність продажу -- рентабельность продаж -- моделі комплексу маркетингу -- модели комплексу маркетинга
Анотація: Основи створення і функціонування інформаційних систем маркетингу, засоби використання сучасних інформаційних технологій обробки маркетингової інформації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Петренко, В.Р.; Костенко, О.П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Щербань. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 224 с. : табл., рис. - Термінологічний слов.: с. 217-220. - Л-ра: с. 220-221. - ISBN 966-364-341-2 : 026.40 грн
УДК
ББК 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські рішення -- управленческие решения -- управлінські функції -- управленческие функции -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- тактичне планування -- тактическое планирование -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- тестування товару -- тестирование товара -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- логістичні системи -- логистические системы -- розподільно-збутова мережа -- распределительно-сбытовая сеть
Анотація: Розглядаються теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

14.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
Б 93


    Бутенко, Наталія Василівна.
    Маркетинг [] : підручник для студ вищ. навч. закл. / Н. В. Бутенко. - К. : Атіка, 2008. - 300 с. : табл. - Л-ра: с. 293-296. - ISBN 966-326-206-0 : 050.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
658.8(075.8)
Ч-96


    Чучка, І. М.
    Інтерактивний маркетинг [] : навч. посібник / Чучка І. М., Студеняк І. П. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. технол. ін-т. - К. : Кондор, 2009. - 122 с. : табл. - Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121. - ISBN 978-966-351-184-9 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
електронний покупець -- електронный покупатель -- основні ресурси -- основные ресурсы -- користувачі мережі -- пользователи сети -- комунікаційна характеристика -- коммуникационная характеристика -- глобальний електронний ринок -- глобальный електронный рынок -- концепція маркетингу -- концепция маркетингу -- електронна пошта -- електронная почта -- мобільна торгівля -- мобильная торговля
Анотація: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Студеняк, І. П.; Міністерство освіти і науки УкраїниМукачівський технологічний інститут
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
658.8(075.8)
М84


    Мостенська, Тетяна Леонідівна.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

18.
658.8(075.8)
З-99


    Зяйлик, Марія Федорівна.
    Євромаркетинг [] : навч. посібник / М. Ф. Зяйлик, Л. Б. Зяйлик. - К. : Кондор, 2009. - 226 с. : табл. - Скор.: с. 203-204. - Глосарій: с. 205-216. - Л-ра: с. 217-221. - Джерела корисної інформ.: с. 222-223. - ISBN 978-966-351-208-2 : 32.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
євромаркетинговий комплекс -- евромаркетинговый комплекс -- евромаркетинг -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- Європейський Внутрішній Ринок -- Европейский Внутренний Рынок -- євромаркетингова стратегія -- евромаркетинговая стратегия -- стратегія євротовару -- стратегия евротовара
Анотація: Виникнення і розвиток євромаркетингу, прийняття управлінських рішень у сфері євромаркетингу, формування експертної орієнтації нашої держави тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зяйлик, Лілія Богданівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

19.
658.8(075.8)
Ш 66


    Шканова, Олена Миколаївна.
    Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги
Анотація: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

20.
658.8(075.8)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посіб. / Н. О. Бородкіна ; [за ред. Г. В. Осовської]. - Київ : Кондор, 2007. - 362 с. : табл. - Бібліогр. в кінці теми. - ISBN 978-966-351-050-7 : 55.00 грн, 49.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- сегментація ринку покупців -- маркетингова діяльність підприємства -- торговельна марка -- конкурентоздатність товару -- маркетингова цінова політика -- маркетингова логістика -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядаються теоретичні основи маркетингу. Особлива увага приділяється окремим видам маркетингових політик та стратегіям розвитку підприємства в ринкових умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Осовська, Г. В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)