Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розробка нового продукту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Створення товару: маркетингове, конструкторське та технологічне забезпечення [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - К. : Професіонал, 2007. - 288 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 274-285 . - ISBN 966-370-056-4 : 031.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства
   Інноваційна діяльність

   Розробка товару

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження споживчого ринку -- маркетингове середовище фірми -- розробка нового продукту -- логістика інноваційного процесу -- стратегічне планування -- конкурентоспроможність товару
Анотація: Основи створення нового товару в процесі інноваційної маркетингової діяльності підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Таньков, К.М.; Задорожний, І.С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075)
U45


    Ulrich, Karl T..
    Product Design and Development [Текст] / Karl T. Ulrich, Steven D. Eppinger. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2004. - XVIII, 366 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 357-366. - ISBN 0-07-247146-8 (alk. paper) : 070.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Вироби--Дизайн--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- маркетинг -- нові товари -- новые товары -- розробка нового продукту -- разработка нового продукта -- виробничий менеджмент -- производственный менеджмент -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- інтелектуальна влісність -- интеллектуальная собственность
Анотація: This book blends the perspectives of marketing, design, and manufacturing into a single approach to product development.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Eppinger, Steven D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)