Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промисловий маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.


    Кушнерук, А. С.
    Зарубіжний досвід розвитку підприємств на засадах промислового маркетингу із застосуванням інформаційних технологій [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 134-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- товар виробничого призначення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Кушнерук, А. С.
    Механізм застосування промислового маркетингу у розвитку корпоративних підприємств: структура, задачі, функції, принципи, особливості [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 12. - С. 53-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- система забезпечення виробництва -- організація та якість виробництва

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
330.341.1(477)
О-64


   
    Організаційно-економічні аспекти інноваційного оновлення національного господарства [] : наук. монографія / [М. М. Єрмошенко [та ін.] ]; [за ред.: М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна]. - К. : Нац. акад. управління, 2008. - 216 с. : іл. - Л-ра: с. 187-213. - ISBN 978-966-8406-33-1 : 015.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)-55
Рубрики: Національна економіка--Інновації--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне оновлення -- инновационное обновление -- нафтогазовий комплекс України -- нефтегазоввый комплекс Украины -- лісогосподарський комплекс України -- лесохозяйственный комплекс Украины -- инновации в промышленности -- інновації в промисловості -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- кредитни ризики -- кредитные риски -- ипотечное страхование -- іпотечне страхування
Анотація: В монографії проаналізовано стан технічного оновлення національної економіки на інноваційних засадах, розроблено організаційно-економічні основи формування механізму інноваційного оновлення економіки України, ії окремих галузей та підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М.; Єрохін, С.А.; Шандра, В.М.; Гуменюк, О.І.; Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
33(075)
B61


    Bingham, Frank G..
    Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн
Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинг: бакалаврський курс [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 1134 с. : табл., граф. - Дод.: с. 1077-1106. - Глосарій: с. 1107-1133. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-477-1 : 150.00 грн, 168.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
теорії маркетингу -- теории маркетинга -- проблеми маркетингу -- проблемы маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- товарознавство -- товароведение -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- логістика -- логистика -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- ризики в маркетингу -- риски в маркетинге -- маркетинг в антикризовому менеджменті -- маркетинг в антикризовом менеджменте
Анотація: Теоретичні і методичні засади маркетингу в обсягах фахових нормативних дисциплін, що викладаються у вищих навчальних закладах у рамках бакалавратури зі спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у прикладах і задачах [] : навч. посібник / [О. А. Біловодська [та ін.] ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 400 с. - Л-ра: с. 377-378. - Дод.: с. 379-399. - ISBN 966-680-229-5 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
товарний ринок -- маркетингові дослідження -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- маркетингова політика комунікацій -- промисловий маркетинг -- логістика -- міжнародний маркетинг
Анотація: Даний посібник містить комплекс завдань і прикладів їх розв'язання у галузі маркетингових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Біловодська, А. А.; Прокопенко, О. В.; Дегтяренко, О. О.; Школа, В. В.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)