Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=промоушн<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
 1-10    11-14 
1.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Анотація: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
330.33
F38


    Ferrell, O. C.
    Business [Текст] : a Changing World / O. C. Ferrell, Geoffrey Hirt. - 4th ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XXX, 493 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - App.: p. 463-493. - Gloss.: p. G-G11. - Ind.: p. I-1-I-10. - Ex cont.: The American Financial System. - ISBN 0-07-246917-X : 095.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
планування -- планирование -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет -- економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- маркетинг -- менеджмент -- бухгалтерія -- бухгалтерия -- промоушн -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- банки
Анотація: [The world of business].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Hirt, Geoffrey
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
33(075)
B61


    Bingham, Frank G..
    Business Marketing Management [Текст] / Frank G. Bingham. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1998. - XXIII, 632 p. - Ind.: p. 613-632. - ISBN 0-8442-2964-4 (casebound) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   Промисловий маркетинг--США--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетинг -- реклама -- промоушн
Анотація: Business Marketing Management is aimed at students with a foundation in basic marketing principles.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075)
F99


    Futrell, Charles M..
    Fundamentals of Selling [Текст] : customers for Life / Charles M. Futrell. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XXIII, 584 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - ISBN 0-256-25981-X : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продавці -- продавцы -- професія продавця -- профессия продавца -- продажи -- промоушн -- презентації товарів -- презентации товаров -- продаж товарів -- продажа товаров
Анотація: Fundamentals of Selling was conceived as a method of providing ample materials for readers to construct their own sales presentations after stydying the text.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

6.
339.138(075)
М12


    McCarthy, Edmund Jerome.
    Basic Marketing [Текст] : a Global-Managerial Approach / Edmund Jerome McCarthy, William D. Perreault. - 12th ed. - Chicago [etc.] : Irwin, 1996. - [894] p. pag. var. : ill. - (The Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-256-13990-3 : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Менеджмент--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- планування -- планирование -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- ринки -- рынки -- промоушн -- реклама -- маркетинг-план -- фірми -- фирмы -- компанії -- компании
Анотація: [The fundamentals of marketing].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Perreault, William D.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

7.
005:330.33(075)
М49


    Megginson, William L..
    Small Business Management [Текст] : an Entrepreneur's Guidebook / William L. Megginson, Mary Jane Byrd, Leon C. Megginson. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2000. - XVIII, 510 p. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Gloss.: p. 477-485. - Ind.: p. 503-510. - ISBN 0-07-303564-5 : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Менеджмент малого бізнесу
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Малий бізнес--Менеджмент--Навчальні видання
   Малий бізнес--Ком'ютерні технології--Використання--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- бізнес -- бизнес -- бізнес-плани -- бизнес-планы -- фінансове планування -- финансовое планирование -- реклама -- промоушн -- комп'ютерні технології -- компьютерные технологии -- ризики -- риски
Анотація: The book takes a practical, down-to-earth approach to conceiving, planning, organizing, and managing a small business.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Byrd, Mary Jane; Megginson, leon C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
330.33(075)
N63


    Nickels, William G..
    Understanding Business [Текст] / William G. Nickels, James M. McHugh, Susan M. McHugh. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [814] p. pag. var. : ill. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - Bibliogr.: p. C1-I15. - ISBN 0-256-21980-X : 040.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- реклама -- малий бізнес -- малый бизнес -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- облік -- учет -- лідерство -- лидерство -- менеджмент -- маркетинг -- прийняття рішень -- принятие решений -- фінанси -- финансы -- промоушн -- інформаційні технології -- информационные технологии -- гроші -- деньги -- інтернет -- интернет
Анотація: The introduction to business market.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
McHugh, James M.; McHugh, Susan M.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

9.
005
S63


    Smigel, Lloyd Merritt.
    Basic Training for New Managers [Текст] / Lloyd Merritt Smigel ; forew. by Donald K. Conover. - Los Angeles : Lowell House, 2000. - XXI, 266 p. - App.: p. 261-263. - Ind.: p. 263-266. - ISBN 0-7373-0414-6 : 025.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Керівники--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- економіка -- экономика -- промоушн -- конфлікти -- конфликты -- лідерство -- лидерство -- інтерв'ю -- интервью -- управління -- управление
Анотація: Written by a management consultant with more than thirty years' experience, this is down-to-earth primer for first-time managers facing the new chllanges of hiring, promoting, firing, resolving conflicts, and negotiating the corporate grapevine.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Conover, Donald K. \forew.\
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

10.
339.138
А37


    Alessandra, Tony.
    Collaborative Selling [Текст] : how to Gain the Competitive Advantage in Sales / Tony Alessandra, Rick Barrera. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1993. - XVI, 239 p. - Ind.: p. 235-239. - ISBN 0-471-59664-7 (cloth.) : 025.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Мережний маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
мережний маркетинг -- сетевой маркетинг -- торгівля -- торговля -- презентації -- презентации -- промоушн -- покупці -- покупатели -- збут товарів -- сбыт товаров -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- економіка -- экономика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Barrera, Rick
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

11.
811.111(075)
Н34


    Науменко, Людмила Петровна.
    Бизнес-курс английского языка [] = Business English course / Л. П. Науменко. - К. : А.С.К., 2004. - 448 с. - Текст рос., англ. - ISBN 966-319-067-1 : 10.30 грн
УДК
ББК 81.432.1-9
Рубрики: Бізнес--Англійська мова--Навчальні видання
   Англійська мова--Офіційно-діловий стиль--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
бизнес -- ділова англійська мова -- деловой английский язык -- ділове спілкування -- деловое общение -- економіка -- экономика -- економічні тексти -- экономические тексты -- пошук роботи -- поиск работы -- резюме -- рекомендаційні листи -- рекомендационные письма -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- лідерство -- лидерство -- інтерв'ю -- интервью -- телефонний етикет -- телефонный этикет -- промоушн -- ділове листування -- деловая переписка -- ділові листи -- деловые письма -- електронна пошта -- электронная почта -- бізнес-план -- бизнес-план -- банки -- дресс-код -- перемовини -- переговоры
Анотація: В учебном пособии приведена необходимая информация о бизнесе и деловой активности, основах делового общения и этноспецифике ведения бизнеса в разных странах мира.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

12.
339.138:658.8(477)
С88


    Студінська, Галина Яківна.
    Бренд: долаючи час та простір [] / Г. Я. Студінська. - Малин : НДНЦ "ПринцепС", 2014. - 412 с. : сх., рис., портр., табл. - Л-ра: с. 370-388. - Дод.: с. 389-412. - ISBN 978-966-96620-3-3 : 35.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29-2
Рубрики: Торгові марки--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- українські національні бренди -- украинские национальные бренды -- модеювання бренду -- моделирование бренда -- бренд-комунікації -- бренд-коммуникации -- реклама -- директ-маркетинг -- сейлз-промоушн -- комерційний бренд -- коммерческий бренд -- бренд-послуги -- бренд-услуги -- бек-офіс -- бек-офис -- франт-офіс -- франт-офис -- імідж держави -- имидж государства
Анотація: Розглянуті теоретичні та методологічні підходи до формування і розвитку національного бренду в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
Шифр: iptd/2019/17
   Журнал

Інвестиціі: практика та досвід [Текст]. - К. : ДКС Центр, 2007 - . - Виходить двічі на місяць
2019р. N 17
Зміст:
Бутенко, В. М. Фактори розвитку сонячної електроенергетики в Україні / В. М. Бутенко, В. В. Байдала, Т. О. Козирська. - С.5-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Зборовська, О. М. Систематизація існуючих наукових підходів до розвитку бренду підприємства / О. М. Зборовська, О. Ю. Красовська. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Волкова, О. Г. Вплив кредитних спілок України на фінанси домогосподарств / О. Г. Волкова. - С.17-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Разумова, Г. В. Принципи регуляторної політики розвитку національної економіки / Г. В. Разумова. - С.23-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткачук, Т. М. Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції / Т. М. Ткачук. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Коновченко, В. В. Бюджет як соціально-економічний інститут: інституційні характеристики / В. В. Коновченко. - С.38-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Борис, О. П. Науковий підхід визначення пріоритетних напрямів державного регулювання цивільного захисту на основі експертної оцінки / О. П. Борис. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Усаченко, О. О. Особливості регулювання адміністративно-правових відносин у сфері оборонної промисловості / О. О. Усаченко. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Вавренюк, С. А. Організаційно-правовий механізм державного управління вищою освітою України / С. А. Вавренюк. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Палюх, В. В. Механізми формування наукової діяльності у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання / В. В. Палюх. - С.59-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Борозенець, М. І. Тенденції формування міського транспортного середовища в Україні / М. І. Борозенець. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Гайдай, В. І. Механізми державного регулювання ПДФО в умовах децентралізації влади в Україні / В. І. Гайдай. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Ткачук, Т. М.
    Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції [] / Т. М. Ткачук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 17. - С. 31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Європейська інтеграція--Україна
   Туристична індустрія--Розвиток--Україна


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)