Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=стратегический маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
336.71(075.8)
М 27


   
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / О. В. Дубовик [та ін.]. - 2-ге вид., стер. - К. : Алерта, 2007. - 276 с. : рис., табл. - ISBN 978-966-8533-59-4 : 037.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- стратегія банку -- стратегия банка -- внутрішнє середовище банку -- внутренняя среда банка -- внешняя среда банка -- зовнішнє середовище банку -- банковские клиенты -- банківські клієнти -- операційний маркетинг -- операционный маркетинг -- конкурентноспособность банка -- конкурентноспроможність банка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- цільові ринки -- целевые рынки -- конкуренция -- конкуренція -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование
Анотація: Актуальні питання банківського маркетингу, особливості банківських продуктів та маркетингові технології, які їх враховують. Вміщено тестові та практичні завдання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, О.В.; Бойко , С.М.; Вознюк, М.А.; Гірченко, Т.Д.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
336.71(477)(075.8)
Р69


    Романенко, Лариса Федорівна.
    Банківський маркетинг [] : підручник / Л. Ф. Романенко ; М-во освіти і науки України, Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 344 с. - Л-ра: с. 331-343. - ISBN 966-8365-56-9 : 27.50 грн, 33.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)262.10я73
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- банківський продукт -- банковский продукт -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- комунікаційна політика банку -- комуникационная политика банка -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- аудиторський контроль -- аудиторский контроль
Анотація: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.


    Костинець, В. В.
    Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Туризм--Україна
   Території--Маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Костинець, Ю. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)