Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=функції маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
658.8(075.8)
М84


    Мостенська, Тетяна Леонідівна.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник / Т. Л. Мостенська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т харчових технол. - Київ : Кондор, 2006. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 237. - ISBN 966-8254-42-3 : 40.00 грн, 35.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- класифікація товарів -- види попиту -- ціноутворення -- реклама -- стимулювання збуту -- ринкова поведінка організації
Анотація: Основи маркетингу, який визначає стратегічні цілі організації та сприяє їх реалізації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет харчових технологій
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
631.1(075.8)
М58


   
    Міжнародний агробізнес [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / [І. Ю. Сіваченко та ін.] ; за ред.: І. Ю. Сіваченка, О. В. Захарченка. - Вид. 2-ге, переробл. та допов. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2008. - 264, [2] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Термін. слов.: с. 241-256. - Дод.: с. 257-260. - Літ.: с. 261-264. - ISBN 978-966-364-757-9 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.32я73
Рубрики: Сільське господарство--Міжнародні відносини--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
основи міжнародного агробізнесу -- продовольчий маркетинг -- функції маркетингу -- цінова стратегія -- рекламна діяльність -- бізнес-план -- інфраструктура агропромислового виробництва -- продовольча проблема -- продовольчі ресурси -- світовий продовольчий ринок -- експортний потенціал -- регіональна структура міжнародного агробізнесу
Анотація: Основні поняття продовольчого маркетингу, організаційної структури агробізнесу. Характеристика міжнародної агропродовольчої системи, визначення основних тенденцій розвитку світового продовольчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сіваченко, І. Ю.; Захарченко, О. В.; Семенов, В. Ф.; Побережний, Д. В.; Сіваченко, І. Ю. \ред.\; Захарченко, О. В. \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
339.138(477)
П75


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Т. О. Примак: [відп. ред. І. В. Хронюк] ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2001. - 198, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 198-199. - ISBN 966-608-080-Х : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.9(4УКР)24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- история маркетига -- функції маркетингу -- функции маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегия ценообразования -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність концепції маркетингу, навколишньому маркетинговому середовищу та його дослідженню, маркетинговій товарній політиці, маркетинговій ціновій політиці, маркетинговій політиці розподілу, а також управлінню маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, І. В. \ред.\; Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 6
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2), АБ (2)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.138(038)=161.1
Г62


    Голубков, Евгений Петрович.
    Маркетинг [] : словарь / Е. П. Голубков. - Москва : Экономика : Дело ЛТД, 1994. - 157, [3] с. : рис. - Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159. - ISBN 5-86461-153-0 : 210.000 крб
УДК
ББК 65.050.24я2
Рубрики: Маркетинг--Словники--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- контроль маркетинга -- контроль маркетингу -- организация маркетинга -- організація маркетингу -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- функции маркетинга -- функції маркетингу -- планирование -- планування -- ценообразование -- ціноутворення -- выбор рынков -- вибір ринків -- термины -- терміни -- словари -- словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посіб. / В. В. Липчук [та ін.] ; за заг. ред. В. В. Липчука ; М-во освіти і науки України. - Львів : Магнолія 2006, 2018. - 455, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ. в кінці розд. - ISBN 978-617-574-053-8 : 280.00 грн
УДК
ББК 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи
   Ринкова економіка--Торгова інфраструктура--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
функції маркетингу -- ринкова атрибутика товарів -- маркетинг послуг -- ринок нових товарів -- цінова політика -- система товаропросування -- маркетинг торговельної струтури -- маркетинг комунікацій -- маркетингове дослідження -- аналіз ринкової ситуації -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- маркетингове планування -- міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Липчук, В. В.; Дудяк, Р. П.; Бугіль, С. Я.; Янишин, Я. С.; Липчук, В. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.


    Проскурніна, Н.
    Штучний інтелект у маркетинговій діяльності [] / Н. Проскурніна // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 4. - С. 129-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Розвиток
   Маркетинг--Штучний інтелект

Кл.слова (ненормовані):
персоналізація споживачів -- машинне навчання -- функції маркетингу -- генерація контенту -- трансформаційні процеси

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
П76


    Примак, Тетяна Олександрівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / Т. О. Примак ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - 2-ге вид., випр. и доп. - Київ : МАУП, 2004. - 228 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 223-224. - ISBN 966-608-405-8 : 15.08 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
історія маркетингу -- функції маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегія ціноутворення -- маркетингова діяльність -- маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)