Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг індустрії гостинності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг
Анотація: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)