Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціально-етичний маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
339.138(075.8)
К77


    Крамаренко, В. І.
    Маркетинг [] : навч. посібник / В. І. Крамаренко ; [під ред. В. І. Крамаренка, Б. І. Холода]. - Київ : ЦУЛ, 2003. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-584-129-7 : 16.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
соціально-етичний маркетинг -- функції маркетингу -- маркетинг і культура підприємництва -- маркетингові дослідження -- сегментація ринків -- дослідження товарних ринків -- внутріщнє середовище підприємства -- товар і товарна політика -- реалізація товару -- конкуренція -- ціни у маркетингу -- реклама -- планування маркетингу -- маркетинг у торгівлі -- екологічний маркетинг -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг в будівництві
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крамаренко, В. І. \ред.\; Холод, Б. І. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Мельникович, Олена.
    Благодійні акції - інструмент маркетингових комунікацій [] / О. Мельникович, О. Юсупова // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 83-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торговельні підприємства--Благодійність--Україна
   Інформаційний маркетинг--Україна

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- стимулювання продажу -- соціально-етичний маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Юсупова, Ольга

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Ільченко, Н.
    Холістичний маркетинг у фешн-індустрії України [] / Н. Ільченко, В. Войнілович // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2020. - N 5. - С. 68-76. - Текст англ. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Мода--Індустрія--Маркетинг--Україна
Кл.слова (ненормовані):
фешн-індустрія -- маркетинг взаємовідносин -- інтегрований маркетинг -- внутрішній маркетинг -- соціально-етичний маркетинг -- роздрібна мережа -- корпоративна соціальна відповідальність

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Войнілович, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)