Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові канали<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
164(075)
S58


    Simchi-Levi, David.
    Designing and Managing the Supply Chain [Текст] : concepts, Strategies, and Case Studies / Simchi-Levi, David, Philip Kaminsky, Edith Simchi-Levi. - 2nd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2003. - XXVII, 354 p. : graph. + 1 эл. опт. диск (CD-ROM). - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Operations and Decision Sciences). - App.: p. 319-341. - Bibliogr.: p. 343-347. - Ind.: p. 349-354. - ISBN 0-07-119896-2 (alk. paper) : 085.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика (екон.)--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- дизайн -- інформаційні технології -- информационные технологии -- фірми -- фирмы -- контракти -- контракты -- економіка -- экономика -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы
Анотація: The book is an important contribution and major milestone for the supply chain community. It is the first book that covers a comprehensive breadth of supply chain topics in depth, and addresses the major challenges in this area. It was written by experts from academia and industry who have been researching, consulting, and developing software for supply chain management for many years.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Kaminsky, Philip; Simchi-Levi, Edith
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.


    Дорошкевич, Д. В.
    Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [] / Д. В. Дорошкевич, Л. В. Третьяков // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 13/14. - С. 23-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
цифровий маркетинг -- маркетингові канали -- контекстна реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяков, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)