Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=жизненный цикл товара<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
658(075.8)
І20


    Іванілов, Олександр Семенович.
    Економіка підприємства [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Іванілов ; М-во освіти і науки Украіни, Харківський держ. тех. ун-т будів. та архітектури. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 728 с. : табл. - Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727. - ISBN 978-966-364-885-9 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- рынок -- підприємство -- предприятие -- статут підприємства -- устав предприятия -- колективний договір -- коллективный договор -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- кооператив -- господарське об'єднання -- хозяйственное объединение -- акціонерне товариство -- акционерное товарищество -- комунальне підприємство -- коммунальное предприятие -- державне підприємство -- государственное предприятие -- форми об'єднання підприємств -- формы объединения предприятий -- асоціація -- ассоциация -- концерн -- консорціум -- консоциум -- корпорація -- корпорация -- картель -- синдикат -- трест -- фінансові групи -- финансовые группы -- холдингова компанія -- холдинговая компания -- бізнес -- бизнес -- підприємництво -- предпринимательство -- колективна власність -- коллективная собственность -- одноособове володіння -- единоличное владение -- товариство -- товарищество -- оподаткування -- налогообложение -- статут корпорацій -- устав корпораций -- консалтинг -- виробничі фонди -- производственные фонды -- валовий прибуток -- валовая прибыль -- рентабельність -- рентабельность -- венчурний бізнес -- венчурный бизнес -- франчайза -- товарна біржа -- товарная биржа -- фондова біржа -- фондовая биржа -- бізнесмен -- бизнесмен -- виробництво -- производство -- надання послуг -- оказание услуг -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- вартість -- стоимость -- засновницький договір -- учредительный договор -- статутний фонд -- уставной фонд -- реорганізація -- реорганизация -- суб'єкти підприємництва -- субъекты предпринимательства -- прибуток -- прибыль -- планування -- планирование -- кредитування -- кредитование -- інновації -- инновации -- венчурний капітал -- венчурный капитал -- мале підприємство -- малое предприятие -- державна підтримка -- государственная поддержка -- законодавча база підприємництва -- законодательная база предпринимательства -- форми власності -- формы собственности -- культура -- етикет -- этикет -- мораль -- фахова етика -- профессиональная этика -- ділова етика -- деловая этика -- бізнес-план -- бизнес-план -- резюме -- ризик -- риск -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- місткість ринку -- емкость ринка -- анкета -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія -- стратегия -- виробничий план -- производственный план -- інвестиції -- инвестиции -- зовнішне середовище -- внешняя среда -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- управління підприємством -- управление предприятием -- мотивація -- мотивация -- матриця -- матрица -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- персонал -- професія -- профессия -- кваліфікація -- квалификация -- кадрова політика -- кадровая политика -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- трудомісткість -- трудоемкость -- фонди -- фонды -- оборотні кошти -- оборотные средства -- виробничі запаси -- произодственные запасы -- нормування -- нормирование -- страховий запас -- страховой запас -- матеріально-технічні ресурси -- материально-технические ресурсы -- транспортне господарство -- транспортное хозяйство -- логістика -- логистика -- виробничий цикл -- производственный цикл -- калькуляція витрат -- калькуляция расходов -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- гудвіл -- гудвил -- авторське право -- авторское право -- роялті -- роялти -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капитальные вложения -- лізинг -- лизинг -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- оперативний лізинг -- оперативный лизинг -- орендна платня -- арендная плата -- пайовий лізинг -- паевой лизинг -- міжнародний лізинг -- международный лизинг -- технопарк -- технополіс -- технополис -- науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- бізнес-інкубатор -- бизнес-инкубатор -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- конструкторська робота -- конструкторская работа -- стандартизація -- стандартизация -- уніфікація -- унификация -- патент -- проектна документація -- проектная документация -- дослідження -- исследования -- технологічна підготовка виробництва -- технологическая подготовка производства -- виробничий процес -- производственный процесс -- прогнозування -- прогнозирование -- виробнича програма -- производственная программа -- заробітна плата -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- таріфна сітка -- тарифная сетка -- фонд оплати праці -- фонд оплаты труда -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- засоби виробництва -- средства производства -- витрати виробництва -- расходы производства -- фінанси підпріємства -- финансы предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- соціальна безпека -- социальная безопасность -- калькуляція собівартості -- калькуляция себестоимости -- рестуктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство підприємств -- банкротство предприятий -- ліквідація підприємств -- ликвидация предприятий
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Анотація: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
7.012(075.8)
Д 18


    Даниленко, Віктор Якович.
    Дизайн [] : [підручник для студентів вищ. навч. закл., які навчаються за спец. "Дизайн"] / Віктор Даниленко ; М-во освіти і науки України, Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв, Ін-т проблем сучас. мистецтва Акад. мистецтв України. - Х. : ХДАДМ, 2003. - 320 с. : іл. - Слов. спец. термінів: с. 301-308. - Л-ра: с. 309-312. - Список іл.: с. 313-319. - ISBN 966-8106-01-06 : 30.00 грн
УДК
ББК 30.182я73
Рубрики: Дизайн--Проекти--Творчість--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
витоки дизайну -- истоки дизайна -- дизайнерська освіта -- дизайнерское образование -- дизайнерські школи України -- дизайнерские школы Украины -- проектно-художня культура -- проектно-художественная культура -- дизайнерська професія -- дизайнерская профессия -- стилізація форми -- стилизация формы -- дизайн промислових виробів -- дизайн промышленных изделий -- дизайн предметних комплексів -- дизайн предметных комплексов -- творчий пошук -- творческий поиск -- дизайнерська біоніка -- дизайнерская бионика -- екологічні знання -- экологические знания -- реалізація промислового виробу -- реализация промышленного изделия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- менеджмент у промислових колективах -- менеджмент в промышленных коллективах -- електронна графіка -- электронная графика -- комп'ютерні зображення -- компьютерные изображения -- дизайнер і Інтернет -- дизайнер и Интернет -- проектний процес -- проектный процесс -- проектне моделювання -- проектное моделирование -- проектна документація -- проектная документация
Анотація: Авторське трактування історико-культурного матеріалу на грунті історичного підходу до з'ясування та викладання підвалин дизайнерської професії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківська державна академія дизайну і мистецтв; Інститут проблем сучасного мистецтва Академії мистецтв України
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
338.658(075.8)
М27


   
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / Є. В. Крикавський [та ін.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., допов. і переробл. - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 357, [3] с. : табл., рис. - Слов.: с. 214-236. - Дод.: с. 237-351. - Л-ра: с. 352-354. - Предм. покажч.: с. 355-357. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-607-261-4 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- ринкові характеристики товару -- рыночные характеристики товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринкові умови -- рыночные условия -- розроблення товару -- разработка товара -- формування попиту -- формирование спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового продукту -- планирование нового продукта -- товарні марки -- товарные марки -- упаковка товару -- упаковка товара -- маркування товарів -- маркировка товаров -- кодування товарів -- кодирование товаров
Анотація: Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків; розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до їхніх товарів тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген Васильович; Дейнега, Інна Олександрівна; Дейнега, Олександр Вікторович; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Анотація: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)