Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=планування нової продукції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.5(477)(075)
О-64


   
    Організація виробництва [] : навч. посібник / В. О. Онищенко [та ін.]. - К. : Лібра, 2003. - 335 с. : табл. - Л-ра: с.335. - ISBN 966-7035-59-Х : 36.00 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)290-80я73
Рубрики: Виробництво--Організація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
виробнича діяльність -- производственная деятельность -- управління -- управление -- підприємництво -- предпринимательство -- раціоналізація -- рационализация -- винахідництво -- изобретательство -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- технологія виробництва -- технология производства -- типи виробництва -- типы производства -- управление качеством продукции -- управління якістю продукції
Анотація: Розглядається організація виробничого процесу, основи організації сучасних систем забезпечення якості продукції, виробничої інфраструктури та інші питання діяльності промислових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Онищенко, Володимир Олександрович; Редкін, Олександр Васильович; Старовірець , Анатолій Степанович; Чевганова, Віра Яківна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)