Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ринок товарів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
330.1(075.8)
В54


    Вітлінський, Вальдемар Володимирович.
    Моделювання економіки [] : підручник / В. В. Вітлінський. - Київ : КНЕУ, 2005. - 408 с. : табл., рис., граф. - Літ.: с. 403. - Предм. покажч.: с. 404-406. - ISBN 966-574-411-9 : 55.00 грн, 48.50 грн
УДК
ББК 65в6я73
Рубрики: Економіка--Математичне моделювання--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
алгоритмічні моделі -- попит -- прикладні математичні моделі -- технологічна матриця -- виробничі функції -- управління ризиками -- рейтингове управління -- еволюційна економіка -- моделі поведінки споживача -- доходність цінного папера -- традиційні макроекономічні моделі -- державний борг -- односекторні нелінійні моделі макроекономіки -- макроекономічна динаміка -- ринок грошей -- сейньйоранж -- ринок товарів
Анотація: Методологічні та методичні підходи, що дозволяють розбудовувати, аналізувати й використовувати адекватні математичні моделі у сфері економіки та підприємництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.172(075.8)
Б38


    Беднарчук, Микола Степанович.
    Біржові товари [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. С. Беднарчук, І. С. Полікарпов. - Л. : Магнолія 2006, 2007. - 365 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термінів: с. 332-358. - Л-ра: с. 359-364. - ISBN 966-2025-03-0 : 42.00 грн
УДК
ББК 65.421я73
Рубрики: Промислові товари--Товарознавство--Навчальні видання для вищої школи
   Товарні біржи--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ринок товарів -- товарный рынок -- біржа -- биржа -- товарна біржа -- товарная биржа -- біржовий товар -- биржовой товар -- центри біржової торгівлі -- центры биржовой торговли -- металопродукція -- металлопродукция -- лісоматеріали і пилопродукція -- лесоматериалы и пилопродукция -- натуральний каучук -- натуральный каучук -- нафта і нафтопродукти -- нафта и нафтопродукты -- хутро -- мех -- шкірсировина -- кожсырье -- сировина текстильної промисловості -- сирье текстильной промышленности -- біржі світу -- биржи мира
Анотація: Сучасні вимоги та характеристика біржових товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Полікарпов, І. С.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
338.658(075.8)
М 27


   
    Маркетингова товарна політика [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / Є. Крикавський [и др.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид. - Л. : Львівська політехніка, 2008. - 273, [3] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 196-271. - Л-ра: с. 272-273. - ISBN 978-966-553-722-9 : 82.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
основні функції маркетингу -- основные функции маркетинга -- види маркетингу -- виды маркетинга -- класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- якість товару -- качество товара -- конкурентоздатність товару -- конкурентоспособность товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- фактори формування попиту -- факторы формирования спроса -- цільовий ринок -- целевой рынок -- планування нового товару -- планирование нового товара -- товарна марка -- товарная марка -- маркування товарів -- маркирование товаров
Анотація: Теоретичні засади функціонування товарних ринків, розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства стосовно до товарів підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Крикавський, Євген; Дейнега, Інна; Дейнега, Олександр; Патора, Роман; Міністерство освіти і науки України; Національний Університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
330.101.541(075)
В39


    Вечканов, Григорий Сергеевич.
    Макроекономика [] / Г. С. Вечканов, Г. Р. Вечканова. - 2-е изд. - СПб. : Питер, 2008. - 288 с. : граф. - (Серия "Краткий курс"). - Лит.: с. 289-290. - ISBN 978-5-388-00461-1 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.012.2я73
Рубрики: Макроекономіка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
макроэкономические показатели -- макроекономічні показники -- рынок товаров -- ринок товарів -- рынок услуг -- ринок послуг -- рынок денег -- ринок грошей -- рынок ценных бумаг -- ринок цінних паперів -- рынок труда -- ринок праці -- регулирование экономики -- регулювання економіки -- макроэкономическое равновесие -- макроекономічна рівновага -- макроэкономическая наука -- макроекономічна наука -- макроэкономические проблемы -- макроекономічні проблеми -- экономическое равновесие -- єкономічна рівновага
Анотація: Изложены все основные вопросы, изучаемые в курсе "Макроэкономика".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Вечканова, Галина Ростиславовна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : підруч. / В. Я. Кардаш ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т. - Київ : КНЕУ, 2001. - 240 с. : рис., табл. - Літ.: с. 236-237. - ISBN 966-574-287-6 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
якість товару -- конкурентоспроможність товару -- ринок товарів -- упаковка -- товарні марки -- продуктові інновації
Анотація: Особливості товарної політики підприємств ринкової орієнтації - маркетингові характеристики товарів та послуг, основи його сегментації, етапи планування та створення нових товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
657+657.6](082)*M
П78


    Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749.
   Вип. 3 (33). - 2015. - 466 с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - 68.00 грн
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетинг -- маркетинговий аудит -- маркетинговый аудит -- безготівкові розрахунки -- безналичные расчеты -- ринок товарів -- рынок товаров -- ризик -- риск -- аудиторська фірма -- аудиторская фирма -- трансакційні витрати -- трансакционные издержки -- готельне господарство -- гостиничное хозяйство -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- євроінтеграційні процеси -- евроинтеграционные процессы
Анотація: [У збірнику представлено матеріали досліджень українських та зарубіжних вчених та науковців з питань перспектив та концепції розвитку бухгалтерського обліку, контролю та аналізу в сучасних умовах господарювання].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Олійник, О. В. \ред.\; Мельничук, П. П. \ред.\; Замула, І. В. \ред.\; Вегера, С. Г. \ред.\; Виговська, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)