Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рейтинг товару<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
339.138(075.8)
Д 81


    Дудла, І. О.
    Товарознавчі аспекти маркетингу [] : навч. посібник / І. О. Дудла. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 224 с. : рис., табл. - Реком. покажч.: с. 210-213. - ISBN 978-966-364-451-6 : 033.60 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Товарознавство

   
Кл.слова (ненормовані):
споживач -- потребитель -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- властивості товарів -- свойства товаров -- якість товарів -- качество товара -- конкурентоспроможність -- конкурентоспроможность -- рейтинг товару -- целевой рынок -- цільовий ринок -- стратегія конкуренції -- стратегия конкуренции -- ціна товару -- цена товара -- асортимент
Анотація: Конкурентоспроможність, аналіз споживчого попиту населення, стандартизація та сертифікація товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Анотація: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний економічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)