Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фирменный стиль<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
02
Б20


    Балашова, Елена Васильевна.
    Библиотечный дизайн [] : учеб. пособие / Е. В. Балашова, М. Н. Тищенко, А. Н. Ванеев. - М. : Гардарики, 2006. - 288 с. : табл. - Прил.: с. 199-280. - ISBN 5-8297-0203-7 : 49.50 грн
УДК
ББК 78.348
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
историография дизайна -- історіографія дизайну -- архитектурный дизайн -- архітектурний дизайн -- интерьер библиотеки -- інтер'ер бібліотеки -- информационный дизайн -- інформаційний дизайн -- дизайн-проектирование -- дизайн-проектування -- библиотечные помещения -- бібліотечні приміщення -- зонирование помещений -- зонування приміщень -- библиотечная мебель -- бібліотечні меблі -- библиотечное оборудование -- бібліотечне устаткування -- фирменный стиль -- фирмовий стиль -- дизайн одежды -- дизайн одягу
Анотація: Специфика и основные понятия дизайна как особого вида проектировочной деятельности. Сущность библиотечного дизайна.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тищенко, Марина Николаевна; Ванеев, Анатолий Николаевич
Примірників всього: 3
ВНБТ (1), ЧЗ (1), ІН (1)
Свободны: ВНБТ (1), ЧЗ (1), ІН (1)
Знайти схожі

2.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посібник / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна ; пер. з 4-го англ. вид. О. О. Чистякова. - 2-ге укр. вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2008. - 566, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565. - ISBN 978-966-346-459-6 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламні витрати -- рекламные расходы -- відділ реклами -- отдел рекламы -- рекламне агентство -- рекламное агентство -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- масова реклама -- массовая реклама -- індустріальна реклама -- индустриальная реклама -- торговельна реклама -- торговая реклама -- роздрібна реклама -- розничная реклама -- фінансова реклама -- финансовая реклама -- кадрова реклама -- кадровая реклама -- медіа-агенства -- медиа-агенства -- засоби реклами -- средства рекламы -- преса -- пресса -- радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- кіно -- кино -- зовнішня реклама -- наружная реклама -- спонсорство -- пряма розсилка -- прямая рассылка -- рекламний лист -- рекламное письмо -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- виставки -- выставки -- копірайтинг -- копирайтинг -- рекламний текст -- рекламный текст -- типографіка -- типографика -- корпоративна реклама -- корпоративная реклама -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- рекламні дослідження -- рекламные исследования -- рекламна етика -- рекламная этика
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Чистяков, О. О. \пер.\; Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
659:658
В57


    Владимирская, Анна Овсеевна.
    Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.138(075.8)
І-49


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика [] : підручник / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. книга, 2005. - 234 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232. - ISBN 966-680-228-7 : 27.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація товарів -- классификация товаров -- товарний асортимент -- товарный ассортимент -- ціна товару -- цена товара -- якість продукції -- качество продукции -- конкурентоспроможність товару -- конкурентоспособность товара -- імідж товару -- имидж товара -- товарний ринок -- товарный рынок -- класифікація ринків -- классификация рынков -- інфраструктура товарного ринку -- инфраструктура товарного рынка -- ринкові механізми -- рыночные механизмы -- ринковий попит -- рыночный спрос -- сегмент ринку -- сегмент рынка -- цільовий ринок товарів -- целевой рынок товаров -- товарна політика -- товарная политика -- розробка нового товару -- разработка нового товара -- товарні марки -- товарные марки -- фірмовий стиль -- фирменный стиль -- бренд -- брендінг -- брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
7.05:62
З-41


    Збірник навчально-методичних комплексів [Текст] / М-во культ. України, Нац. акад. кер. кадрів культури і мистецтв ; [за наук. ред. Є. А. Антоновича]. - К. : НАКККіМ, 2011 - 2012.
   Вип. 2 : Фірмовий стиль : навч.-метод. комплекс для суд. спец. 6.020207 "Дизайн" / [уклад.: Є. А. Антонович, А. Б. Максимова]. - 2012. - 47 с. : іл., табл. - Л-ра: с. 45-47. - 8.00 грн
УДК
ББК 30.18
Рубрики: Промисловий дизайн--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
промышленный дизайн -- промисловий дизайн -- студенты -- студенти -- методические рекомендации -- методичні рекомендації -- фірмовий стиль -- фирменный стиль
Анотація: У навчально-методичному комплексі надана інформація про фірмовий стиль.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонович, Євген Антонович \ред.\; Антонович, Євген Антонович \уклад.\; Максимова, Алла Борисівна \уклад.\; Міністерство культури України; Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Примірників всього: 1
МИСТ (1)
Свободны: МИСТ (1)
Знайти схожі

7.


    Грицкий, Дмитрий.
    Нужна ли айдентика для малого бизнеса и как ее создать? [] / Д. Грицкий // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2017. - N 11. - С. 10-11 : рис.
Рубрики: Дизайн--Стиль
Кл.слова (ненормовані):
фірмовий стиль -- фирменный стиль

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

8.
658(075.8)
Г85


    Гринев, Вадим Федорович.
    Товарно-инновационная политика предприятия [] : учеб. пособие / В. Ф. Гринев ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2004. - 160 с. : рис., табл. - Лит.: с. 155-156. - ISBN 966-608-302-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Підприємства--Інноваційна політика--Товарна політика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
предприятия -- инновационная политика -- товарная политика -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные системы маркетинга инноваций -- міжнародні системи маркетингу інновацій -- управляющий по инновационному маркетингу -- управляючий з інноваційного маркетингу -- диверсификация новых товаров -- диверсифікація нових товарів -- разработка новых товаров -- розробка нових товарів -- качество продукции -- якість продукції -- "петля качества" -- "петля якості" -- риск выведения нового товара -- ризик виведення нового товару -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- дизайн товара -- упаковка нового товара -- пакування нового товару -- сбыт новых товаров -- збут нових товарів
Анотація: Изложены методологические основы управления товарно-инновационной политикой предприятия.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)