Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=кон'юнктура ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.
338.5(075.8)
О-75


   
    Основи ціноутворення [] : навч. посіб. / Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - Київ : Кондор, 2007. - 252 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 239-248. - Дод.: с. 249-251. - ISBN 966-351-082-X : 28.00 грн, 27.69 грн, 31.00 грн, 30.00 грн, 36.50 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- державне регулювання цін -- кон'юнктура ринку -- види цін -- конкурентоздатність товару -- світові ціни -- зовнішньоторговельні ціни -- демпинг
Анотація: Формування політики і стратегії встановлення цін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верхоглядова, Наталія Ігорівна; Ільіна, Світлана Борисівна; Іваннікова, Наталія Анатоліївна; Слабко, Яна Яківна; Лисенко, Юлія Валеріївна
Примірників всього: 5
ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
331.101.26(477)(075)
Г 85


    Грішнова, Олена Антонівна.
    Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)24я73
Рубрики: Економіка праці
   Соціально-трудові відносини

   
Кл.слова (ненормовані):
трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал
Анотація: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1)
Знайти схожі

3.
330.33
D81


    Duboff, Robert.
    Market Research Matters [Текст] : tools and Techniques for Aligning your Business / Robert Duboff, Jim Spaeth. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 2000. - VII, 312 p. : il. - Ind.: p. 304-312. - ISBN 0-471-36005-8 : 025.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Бізнес--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
вивчення ринку -- изучение рынка -- бізнес -- бизнес -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка
Анотація: Market Research Matters illustrates the importance of market research in helping to identify preemptive business strategies and approach the futur better prepared, with an enhanced chance of succes in a volatile, ever changing marketplace.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Spaeth, Jim
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

4.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
З98


    Зюкова, І. О.
    Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных
Анотація: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Анотація: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Євсейцева, О. С.
    Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень [] / О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава. - 2016. - N 5. - С. 97-100. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг--Дослідження
   Ринок (екон.)--Методи пргнозування

Кл.слова (ненормовані):
ефективність прогнозування -- эффективность прогнозирования -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Новіков, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.


    Салашенко, Т. І.
    Енергетика України та світу в умовах пандемії: наслідки та заходи боротьби [] / Т. І. Салашенко // Економіка та держава. - 2020. - N 5. - С. 137-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Енергетика--Проблеми--Україна
   Пандемії--Наслідки--Україна

   Пандемії--Запобігання--Зарубіжні країни

Кл.слова (ненормовані):
енергетична криза -- енергетичний баланс -- кон'юнктура ринку

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)