Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=вивчення ринку<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
330.33
D81


    Duboff, Robert.
    Market Research Matters [Текст] : tools and Techniques for Aligning your Business / Robert Duboff, Jim Spaeth. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 2000. - VII, 312 p. : il. - Ind.: p. 304-312. - ISBN 0-471-36005-8 : 025.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Бізнес--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
вивчення ринку -- изучение рынка -- бізнес -- бизнес -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка
Анотація: Market Research Matters illustrates the importance of market research in helping to identify preemptive business strategies and approach the futur better prepared, with an enhanced chance of succes in a volatile, ever changing marketplace.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Spaeth, Jim
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339(075.8)
Д72


    Дражниця, С. А.
    Електронна комерція [] : навч. посіб. / С. А. Дражниця. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 181, [1] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Глосарій: с. 160-177. - Літ.: с. 178-181. - ISBN 978-966-418-216-1 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.42я73 + 32.973я73
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Електронний бізнес--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
Web-сайти компаній -- віртуальні крамниці -- електронна реклама -- електронний маркетинг -- автоматизована система управління компанією -- електронний віртуальний центр -- електронний підпис -- Internet-маркетинг -- інформаційний маркетинг -- вивчення ринку -- Internet-реклама -- система електронної комерції -- прямі продажі через Internet -- дистриб'ютерська компанія -- роздрібний продаж -- електронний магазин -- фінансові системи -- Internet-банкінг -- віртуальні підприємства
Анотація: Поняття та завдання електронної комерції, особливості електронного маркетингу та електронного ринку, платіжні та фінансові інтернетсистеми, віртуальні підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.5(075.8)
М73


    Мних, Микола Володимирович.
    Організація маркетингової політики на підприємстві [] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних ; Акад. муніцип. упр. - Київ : Знання України, 2004. - 262, [2] с. : рис., табл. - Дод.: с. 150-175. - Літ.: с. 176-177. - Слов.: с. 178-262. - ISBN 966-316-016-0 : 12.00 грн
УДК
ББК 65.290-80я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність підприємства -- стратегічний маркетинг -- цінова стратегія -- директивний маркетинг -- сегментація ринку -- вивчення ринку -- маркетингове планування -- реклама -- паблік-рілейшнз
Анотація: Суть основних понять маркетингу, маркетингова політика, маркетингова діяльность підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Академія муніципального управління
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)