Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговое управление<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
330.3(477)
С91


   
    Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв'язання [] : кол. наук. монографія / за ред. М. М. Єрмошенка. - К. : Нац. акад. управління, 2008. - 452 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-38-6 : 020.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)
Рубрики: Національна економіка--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
інформаційна економіка -- информационная экономика -- національна економіка -- национальная экономика -- глобалізація -- глобализация -- корпоративні права -- корпоративные права -- ціни -- цены -- рейдерство -- нафтопереробка -- нафтопереработка -- цивільна авіація -- гражданская авиация -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- аграрний сектор економіки -- аграрный сектор экономики -- молочна галузь -- молочная отрасль -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- інноваційний потенціал підприємств -- инновационный потенциал предприятий -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- корпоративное управление -- реінжиніринг -- реинжинирінг -- корпоративне управління -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- економіка природокористування -- экономика природопользования -- організаційна екологія -- организационная экология -- соціальний кодекс -- социальний кодекс -- валютно-курсова політика -- валютно-курсовая политика -- система оподаткування -- система налогобложения -- банківська система -- банковская система -- трансфертне ціноутворення -- трансфертное ценооброзование -- комерційні банки -- коммерческие банки -- фінансові ресурси -- финансовые ресурсы -- таймшер -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- грошові потоки -- денежные потоки -- стратегічні карти -- стратегические карты -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- продуктивні сили -- продуктивные силы -- світове господарство -- мировое хозяйство -- конкуренція -- конкуренция -- інноваційні ризики -- инновационные риски -- плодоягідна продукція -- плодоягодная продукция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- заробітна плата -- зароботная плата -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- транскордонне економічне співробітництво -- транскордонное экономическое сотрудничество -- нафтопереробні заводи -- нефтеперерабатывающие заводы -- податкові платежі -- налоговые платежи -- промислові підприємства -- промышленные предприятия
Анотація: Теоретичні і практичні проблеми розвитку економіки України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
658(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко ; ред. Н. Г. Царик ; М-во освіти України, Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1998. - 151 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-Х : 8.40 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії росту -- маркетинговые стратегии роста -- маркетингове управління -- маркетинговое управление -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговые конкурентные стратегии
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Царик, Н. Г. \ред.\; Міністерство освіти УкраїниКиївський національний економічний університет
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)