Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=планування реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.


    Попова, Ольга Юріївна.
    Метаеврістичний підхід як засіб мінімізації ризиків при розробці рекламної кампанії [] / О. Ю. Попова, Хасан Алі Аль-Абабнех // Економіка. Фінанси. Право. - 2018. - N 1. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама--Ризики--Управління
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- мінімізація ризиків -- планування реклами -- метаеврістика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хасан, Алі Аль-Абабнех

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
005.334.3
Б28


    Батра, Раджив.
    Рекламный менеджмент [] = Advertising Management : пер. с англ. / Р. Батра, Д. Дж. Майерс, Д. А. Аакер ; [ред. Я. В. Заблоцкий] . - 5-е изд. - Москва ; Санкт-Петербург ; Киев : Вильямс, 2000. - 784 с. : рис., табл. - Предм. указ.: с. 766-773. - ISBN 5-8459-0018-2 : 40.85 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Реклама--Управлінські рішення--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
коммуникационный менеджмент -- управленческие решения -- планирование рекламы -- планування реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- постановка целей рекламы -- постановка цілей реклами -- сегментация -- сегментація -- позиционирование -- позиціонування -- стратегия сообщения -- стратегія повідомлення -- отношение потребителя -- відношення споживача -- трансформирующая реклама -- трансформуюча реклама -- торговая марка -- торгова марка -- тактики сообщений -- тактики повідомлень -- рациональный творческий подход -- раціональний творчий підхід -- тестирование -- тестування -- оценка рекламных объявлений -- оцінка рекламних об'яв -- реализация рекламы -- реалізація реклами -- стратегия рекламы -- стратегія реклами -- тактика рекламы -- тактика реклами -- регулирование рекламной деятельности -- регулювання рекламної діяльності -- глобальный маркетинг -- глобальний маркетинг
Анотація: Аспекты управления современной рекламы: результаты исследований и теоретические выводы, некоторые фундаментальные принципы маркетинга и его взаимосвязь с рекламой.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Майерс, Джон Дж.; Аакер, Дэвид А.; Заблоцкий , Я. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
65.42-80я73
Р69


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама. История. Теория. Практика [] / Е. В. Ромат. - 5-е изд. - Санкт-Петербург : Питер , 2002. - 544 с. : рис., табл. - (Учебники для вузов). - Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542. - ISBN 5-94723-211-1 : 25.00 грн
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Торгова реклама--Історія--Теорія--Практика--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговая реклама -- история развития рекламы -- історія розвитку реклами -- реклама и теория коммуникаций -- реклама і теорія комунікацій -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- Паблик Рилейшнз -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- брендинг -- спонсорство -- неформальные вербальные маркетинговые коммуникации -- неформальні вербальні маркетингові комунікації -- рекламное обращение -- рекламне звернення -- медиаплан -- медіаплан -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- информационное обеспечение рекламы -- інформаційне забезпечення реклами -- планирование рекламы -- планування реклами -- рекламная кампания -- рекламна кампанія -- контроль рекламы -- контроль реклами
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)