Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20  
1.
658.8
Н78


    Ноздрева, Р. Б.
    Маркетиг : как побеждать на рынке [] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 304 с. : рис. - Библиогр.: с. 294-298. - ISBN 5-279-00861-3 : 012.00 грн.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--формування та розвиток ринкового попиту--система ціноутворення--маркетингова концепція
   
Кл.слова (ненормовані):
коньюнктура -- кон'юнктура -- спрос -- попит -- симптоматика -- ревизия -- ревізія -- стратегия -- стратегія
Анотація: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Цыгичко, Л.И.; Савинов, Ю.А. \рец.\
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Знайти схожі

2.
658.8
Р 31


    Ребрик, С. Б.
    Тренинг профессиональных продаж [] / С. Б. Ребрик. - М. : Эксмо, 2006. - 232 с. : мал. - ISBN 5-699-00434-3 : 035.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
техніки персонального продажу -- техники персональных продаж -- потреби клієнта -- потребности клиента -- презентація комерційної пропозиції -- презентация коммерческого предложения -- робота із запереченнями -- работа из возражениями -- методи просування товару -- марчандайзинг -- стадії розвитку організації -- телемаркетинг: 10+10 -- управління продажами
Анотація: Базисные принципы и рекомендации по профессиональной организации продаж.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8
Ц 56


    Циба, Т. Є.
    Маркетингове планування [] : навч. посібник / Т. Є. Циба. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120-123 . - ISBN 966-364-397-8 : 17.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Економіка управління--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування -- маркетинговий план -- маркетингове дослідження -- ситуативний аналіз -- маркетингова стратегія -- планування бюджету маркетингу
Анотація: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Сокур, М.І.; Баюра, В.І.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.8
М 27


   
    Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 с. : табл. - Бібліогр.: с. 724-725. - ISBN 966-680-298-8 : 083.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Управління економікою
   
Кл.слова (ненормовані):
Брендинг -- Брендинг -- Інноваційна політика -- Инновационная политика -- Інноваційний розвиток -- Инновационное развитие -- Інноваційний продукт -- Инновационний продукт -- Инноваційний ризик -- Инновационный риск
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8
Д 79


    Дубковский, Владимир.
    Как достичь успеха в сетевом маркетинге [] : беседы признанного мастера / Владимир Дубковский. - 2-е изд., испр. и доп. - М. : ФАИР, 2008. - 256 с. - (Библиотека MLM). - ISBN 978-5-8183-1455-6 : 24.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
сетевой маркетинг -- мережевий маркетинг -- лидерство -- лідерство -- обучение дистрибьюторов -- навчання дистриб'юторів -- беседа с клиентом -- бесіда з клієнтом -- презентації -- построение успешной структуры -- побудова успішної структури -- ответственность -- відповідальність -- дисциплинированность -- дисциплінованість -- менеджмент сетевого маркетинга -- менеджмент мережевого маркетингу -- клуб по интересам -- клуб по інтересам -- структура MLM -- человеческий фактор -- людський фактор -- соглашение о сотрудничестве -- погодження на співпрацю -- конфликты в MLM -- конфлікти в MLM -- страхование жизни -- страхування життя
Анотація: Опыт по созданию успешных MLM структур, представлены проверенные практикой материалы и разработки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
658.8
Р17


    Разумовская, Анна Львовна.
    PRO движение. Технологии эффективного продвижения услуг [] : руководство / А. Л. Разумовская. - СПб. : Питер, 2009. - 320 с. : ил., табл. - (Серия: "Продажа на 100 %"). - Л-ра: с. 312-313. - Прил.: с. 314-320. - ISBN 978-5-388-00471-0 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- нейминг и брендинг -- реклама -- стимулирование потребителей -- стимулювання споживачів -- PR -деятельность -- PR-діяльність -- прямые продажи -- прямі продажі -- потоки потребителей -- потоки споживачів -- программы продвижения -- програми просування -- позиционирование -- позиціонування
Анотація: Формирование комплексных программ, позволяющих осуществить управление сбытом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.8
И 30


    Йеннер, Томас.
    Маркетинговое планирование [] = Marketing-Planung : пер. с нем. / Томас Йеннер. - Х. : Гуманитар. центр, 2010. - 276 с. : рис. - Л-ра: с. 262. - ISBN 978-966-8324-63-5 : 57.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
основы маркетингового планирования -- система маретингового планування -- основи маркетингового планування -- система маркетингового планирования -- сбор информации для маркетингового планирования -- збір інформації для маркетингового планування -- организация процессов планирования -- організація процесів планування -- реализация маркетинговых планов -- реалізація маркетингових планів -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Анотація: Книга содержит информацию о том, как создать и адаптировать маркетинговую концепцию, как нужно планировать и собирать информацию, строить прогнозы, как все это реализовать и проконтролировать.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
658.8
В42


   
    Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві [] / Гольгер Бем та ін.; пер. з нім. Г. Лозинська, К. Шахова. - К. : Основи, 1994. - Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172. - ISBN 5-86248-250-4 : 70000.00 крб
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації
   Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації

   
Кл.слова (ненормовані):
видавничий маркетинг -- издательский маркетинг -- видавничий менеджмент -- издательский менеджмент -- книжковий ринок -- книжный рынок -- організація видавництва -- организация издательства -- робота видавництва -- работа издательства -- розробка програм -- разработка программ -- політика програм -- политика программ -- калькуляція -- калькуляция -- визначення цін і тиражів -- определение цен и тиражей -- кризовий стан видавництва -- кризисное состояние издательства
Анотація: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бем, Гольгер; Вернер, Йохен; Гардт, Габріела; Шульц, Герман; Лозинська, Галина \пер.\; Шахова, Кіра \пер.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

11.
658.8
Ф33


    Федосеев, Владилен Валентинович.
    Экономико-математические методы и модели в маркетинге [] : учеб. пособие для вузов / В.В. Федосеев ; [ред. совет: А. Н. Романов и др.] ; Всерос. заочный фин.-экон. ин-т. - М. : Финстатинформ, 1996. - 110 с. : ил. - Библиогор.: с. 109. - ISBN 5-7166-0153-7 : 4.24 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Математичні методи--Математичне моделювання--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
математичне моделювання -- математическое моделирование -- соціально-економічні системи -- социально-экономические системы -- балансові моделі в маркетингу -- балансовые модели в маркетинге -- оптимізаційні моделі в маркетингу -- оптимизационные модели в маркетинге -- управління запасами -- управление запасами -- моделювання попиту -- моделирование спроса -- моделювання споживання в маркетингу -- моделирование потребления в маркетинге -- теорія масового обслуговування в маркетингу -- теория массового обслуживания в маркетинге
Анотація: Излагается система экономико-математических методов и моделей, применение которых призвано повысить качество и эффективность деятельности маркетинговых служб организаций и фирм.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романов, А. Н. \ред.\; Брага, В. В. \ред.\; Дайтнбегов, Д. М. \ред.\; Дробозина, Л. А. \ред.\; Всероссийский заочный финансово-экономический институт
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
658.8
Г21


    Гарді, Джордж.
    Як досягти успіху в запровадженні змін і нововведень за тиждень [] = Successfully Managing Change in a week / Джордж Гарді; пер. з англ. - 2-ге вид. - К. : Британська Рада в Україні, 2000. - 96 с. : іл. - (Менеджмент за тиждень). - ISBN 966-7705-15-3 : 3.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Менеджмент--Технології--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
запровадження нововведень -- введение нововведений -- опір нововведенням -- сопротивление нововведениям -- психологічний вплив змін -- психологическое влияние изменений
Анотація: У цьому виданні з'ясовуються питання, пов'язані зі змінами, і поступово, крок за кроком, розглядається процес управління змінами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

13.
658.8
Б14


    Багиев, Георгий Леонидович.
    Основы маркетинговых исследований [] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - СПб. : Изд-во СПбУЄФ, 1996. - 93 с. - Лит.: с. 92. - ISBN 5 -7310 -0555 -9 :
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
виды маркетинговых исследований -- види маркетингових досліджень -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- анализ рыночной сегментации -- аналіз ринкової сегментації -- методы прогнозирования рынка -- методи прогнозування ринку -- особенности исследования цен -- особливості дослідження цін -- консалтинг -- консалтінг
Анотація: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Аренков, Игорь Анатольевич
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
658.8
Н76


    Новошинська, Любов Василівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Л. В. Новошинська ; Мін-во освіти і науки України, Одеський держ. екон. ун-т. - К. : Центр навч. літ-ри, 2004. - 176 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 171-174. - ISBN 966-8365-39-9 : 23.20 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародне економічне середовище -- международная экономическая среда -- міжнародна інвестиційна діяльність -- международная инвестиционная деятельность -- міжнародні маркетингові ризики -- международные маркетинговые риски -- міжнародне маркетингове планування -- международное маркетинговое планирование -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика -- маркетингова стратегія товару -- маркетинговая стратегия товара
Анотація: Оцінка доцільності виходу, правила присутності та утримання позицій фірмами на сучасному міжнародному ринку, особливості міжнародного маркетингового планування на корпоративному рівні, міжнародні маркетингові стратегії фірми та товару в конкурентному середовищі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Одеський державний економічний університет
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

15.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень [] : монографія / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 205, [3] с. : іл., граф., табл. - Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204. - ISBN 978-617-607-334-5 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Фінансовий менеджмент--Наукові видання
   Маркетинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- маркетингові мислення -- маркетинговое мышление -- управлінські рішення -- управленческие решения -- оцінювання ефективності витрат -- оценивание эффективности затрат -- бюджетування витрат -- бюджетирование затрат -- оперативна ефективність -- оперативная эффективность -- маркетингова статегія -- маркетинговая стратегия -- стратегічна орієнтація -- стратегическая ориентация -- маркетингові інвестиції -- маркетинговые инвестиции -- маркетингова інтеграція -- маркетинговая интеграция -- організаційна структура підприємства -- организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мавріна, Анна Ольгердівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

16.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Маркетинг на ринках високотехнологічних товарів [] : монографія / Н. І. Чухрай, Я. В. Демків ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2013. - 205, [3] с. : карти, табл., рис. - Л-ра: с. 166-175. - Дод.: с. 176-205. - ISBN 978-617-607-430-4 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Мерчандайзинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
ринок високотехнологічних товарів -- рынок высокотехнологических товаров -- високотехнологічне виобництво -- высокотехнологическое производство -- ринок інновацій -- рынок инноваций -- оцінювання вартості товару -- оценивание стоимости товара -- маркетинг технологий -- маркетинг технологій -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегія маркетингових рішень -- стратегия маркетинговых решений
Анотація: Розглянуто актуальні питання управління маркетинговою діяльністю в умовах динамічних ринків інновацій та високотехнологічних товарів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Демків, Ярина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

17.
658.8
М25


   
    Маркетинг технічних інновацій [] : навч. посібник / М. К. Сукач [та ін. ; за ред. М. К. Сукача]. - К. : Ліра-К, 2013. - 412[2] с. : табл. - Л-ра: с. 408-412. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 180.00 грн
УДК
ББК 65.291.551-21я73
Рубрики: Маркетинг--Інновації--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний процес -- инновационный процесс -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- інноваційний проект -- инновационный проект -- маркетингове середовище інновацій -- маркетинговая среда инноваций -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- керування якістю інновацій -- управление качеством инноваций -- експертиза інноваційних проектів -- экспертиза инновационных проектов -- оцінка ефективності інновацій -- оценка эффективности инноваций -- інноваційний менеджмент -- инновационный менеджмент -- інноваційні ризики -- инновационные риски
Анотація: Джерела, сутність та структура інноваційного процесу: питання інформаційного забезпечення інновацій, захист і ліцензування об'єктів інтелектуальної власності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сукач, Михайло Кузьмич; Ніколенко, Ілля Вікторович; Оборський, Геннадій Олександрович; Федоркін, Сергій Іванович; Сукач, Михайло Кузьмич \ред.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

18.
658.8
К78


    Краус, Катерина Миколаївна.
    Управління маркетингом малих торговельних підприємств [] : монографія / Краус Катерина Миколаївна. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 213, [15] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213. - ISBN 978-611-01-0764-8 : 101.60 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські концепції маркетингу -- розвиток малих торговельних підприємств -- процес управління маркетингом -- умови діяльності торговельних підпрємств -- організаційно-економічні чинники -- оцінка рівня управління -- аналіз рівня управління -- бенчмаркетинг -- ефективне управління маркетингом -- маркетингове мікросередовище -- індикатори конкурентного порівняння -- експертне оцінювання -- структура доходів населення України -- фінансово-господарська діяльність
Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

19.
658.8
Д69


    Дорощук, Николай Богданович.
    Рабочая книга супервайзера [] / Николай Дорощук. - Изд. 2-е, перераб. и доп. - Одесса : Астропринт, 2013. - 176 с. : рис. - ISBN 978-966-190-740-8 : 15 грн
УДК
ББК 65.422
Рубрики: Торговельні підприємства--Персонал--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
торговые предприятия -- торговые представители -- торгові представники -- мотивация торговых представителей -- мотивація торгових представників -- обучение персонала -- навчання персоналу -- работа с заказчиком -- робота із замовником -- лидерство в организации -- лідерство в організації -- личностное развитие -- особистий розвиток
Анотація: Как добиться успеха на должности супервайзера и успешно преодолеть все препятсвия, встречающиеся на пути.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

20.
658.8
D15


    Dalrymple , Douglas J..
    Sales Management. Concepts and cases [Text] / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4th ed. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1992. - XIV, 758, I.11 p. : ill. - Текст: англ. - App. A: p. 750-754. - Exhib. 3: p. 755-758. - Key word glossary and subject ind.: p. I.1-I.6. - Author ind.: p. I.7-I.9. - Comp. ind.: p. I.10. - Case ind.: p. I.11 . - ISBN 0-471-53249-5 (cloth : acid free paper) : 25.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Менеджмент--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
менеджмент -- продажі -- менеджмент інновацій -- менеджмент інвестицій
Анотація: The objective of this book is to introduce you to the worlds of personal selling and sales management. Most firms have a single career path to lead you from field selling into sales management. The book discovers a story that highlights some of the differences between sales and sales managent careers.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Cron, William L.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)