Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=современный маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8
Ч-96


    Чухрай, Наталія Іванівна.
    Прибутковий маркетинг. Взаємоузгодження маркетингових та фінансових рішень [] : монографія / Н. І. Чухрай, А. О. Мавріна ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 205, [3] с. : іл., граф., табл. - Л-ра: с. 182-194. - Дод.: с. 195-204. - ISBN 978-617-607-334-5 : 74.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Фінансовий менеджмент--Наукові видання
   Маркетинг--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- маркетингові мислення -- маркетинговое мышление -- управлінські рішення -- управленческие решения -- оцінювання ефективності витрат -- оценивание эффективности затрат -- бюджетування витрат -- бюджетирование затрат -- оперативна ефективність -- оперативная эффективность -- маркетингова статегія -- маркетинговая стратегия -- стратегічна орієнтація -- стратегическая ориентация -- маркетингові інвестиції -- маркетинговые инвестиции -- маркетингова інтеграція -- маркетинговая интеграция -- організаційна структура підприємства -- организационная структура предприятия
Анотація: Дослідження теоретичних та практичних проблем щодо розроблення та прийняття управлінських рішень у системі "маркетинг-фінансовий менеджмент".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мавріна, Анна Ольгердівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНаціональний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
П37


   
    Планування маркетингу [] : навч. посібник / О. А. Овєчкіна [та ін.]. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 349, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349. - ISBN 978-617-673-202-0 : 76.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Планування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сучасний маркетинг -- современный маркетинг -- сучасна модель маркетингу -- современная модель маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингових комунікацій -- планирование маркетинговых коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- політика планування -- политика планирования -- маркетинг-мікс компанії -- маркетинг-микс компании -- товарна політика фірми -- товарная политика фирмы -- планування товарної політики -- планирование товарной политики -- цінова політика -- ценовая политика -- розподільно-збутова політика -- распределительно-сбытовая политика -- планування комунікаційної політики -- планирование коммуникационной политики -- екологічний маркетинг -- экологический маркетинг
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Овєчкіна, Олена Андріївна; Солоха, Дмитро Володимирович; Іванова, Катерина Віталіївна; Морєва, Вікторія Володимирівна
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)