Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=управлінські концепції маркетингу<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8
К78


    Краус, Катерина Миколаївна.
    Управління маркетингом малих торговельних підприємств [] : монографія / Краус Катерина Миколаївна. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 213, [15] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 158-172. - Дод.: с. 173-213. - ISBN 978-611-01-0764-8 : 101.60 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Торговельні підприємства--Маркетинг--Управління--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управлінські концепції маркетингу -- розвиток малих торговельних підприємств -- процес управління маркетингом -- умови діяльності торговельних підпрємств -- організаційно-економічні чинники -- оцінка рівня управління -- аналіз рівня управління -- бенчмаркетинг -- ефективне управління маркетингом -- маркетингове мікросередовище -- індикатори конкурентного порівняння -- експертне оцінювання -- структура доходів населення України -- фінансово-господарська діяльність
Анотація: Науково-теоретичні засади методичних підходів і практичних рекомендацій щодо управління маркетингом малих торгових підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)