Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна компанія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
339.176
К 82


    Кривчук, Виктор Иванович
    Продовольственный магазин с нуля. Что и как нужно далать, если вы задумали открыть гастроном [] / В. И. Кривчук. - СПб. : Питер, 2007. - 192 с. : ил. - (С нуля). - ISBN 978-5-91180-193-9 : 021.00 грн
УДК
ББК 65.421.2
Рубрики: Економіка торгівельного підприємства--Практичні посібники
   Продовольчий магазин--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
дизайн магазину -- торговое оборудование -- торгівельне обладнання -- персонал -- мерчандайзинг -- розстановка товару -- расстановка товара -- перевірка контролерів -- проверки контролеров -- рекламная компания -- рекламна компанія -- обслуговування покупців -- обслуживание покупателей -- банкротство магазину
Анотація: Советы по открытию продовольственного магазина: выбор помещения, интерьер, оборудование, подбор ассортимента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.113(075.8)
Т31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
659.113(042.3)
О-24


    Обрытько, Борис Абрамович.
    Рекламный менеджмент [] : конспект лекций / Б. А. Обрытько ; [отв. ред. И. В. Хронюк] ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2000. - 120 с. : рис., табл. - Лит.: с. 117. - ISBN 966-608-061-3 : 7.50 грн
УДК
ББК 65.42-803 + 76.006.5
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламное исследование -- рекламне дослідження -- рекламная кампания -- рекламна компанія -- рекламные средства -- рекламні засоби
Анотація: Освещены все этапы рекламного процесса - от исследования рынка до разработки планов рекламной кампании.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Хронюк, И. В. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

6.
004.738.5:339.138
М75


    Молодов, Владимир Владимирович.
    Жми на деньги! Активные продажи в социальных сетях [] / Владимир Молодов. - М. [и др.] : Питер, 2014. - 160 с. : ил. - (іБизнес). - ISBN 978-5-496-00683-5 : 187.00 грн
УДК
ББК 32.973я73
Рубрики: Інтернет--Соціальні відносини--Інформаційні послуги--Навчальні видання
   Малий бізнес--Ком'ютерні технології--Використання--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
рекламная компания -- рекламна компанія -- рекламные послания -- рекламні посилання -- дизайн -- формат контента -- предпродажная подготовка сообщества -- передпродажна підготовка співтовариства -- Digital-персонаж -- хештеги -- ядерные продажи -- ядерні продажі -- продажа сложных услуг -- продаж складних послуг -- план продвижения бизнеса -- план просування бізнесу
Анотація: Социальные сети главный маркетинговый тренд малого бизнеса, с помощью которого сможете не только отбить напор конкурентов, но и пойти в атаку, получив высокие продажи.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)