Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламные агенства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
659.1(075.8)*M
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фіщук, Олександр Леонідович
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.113(075.8)
Т31


    Тєлєтов, Олександр Сергійович.
    Рекламний менеджмент [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2009. - 365 с. : табл. - Глосарій: с. 271-274. - Л-ра: с. 275-278. - Дод.: с. 279-364. - ISBN 978-966-680-468-9 : 60.00 грн, 67.20 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама в суспільстві -- реклама в обществе -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- рекламне дослідження ринку -- рекламное исследорвание рынка -- психологічний аспект реклами -- психологический аспект рекламы -- планирование рекламной деятельности -- планування рекламної діяльності -- рекламна компанія -- рекламная компания -- брендингова політика -- брендинговая политика -- мерчандайзинг -- оцінка ефективності реклами -- оценка эффективности рекламы -- творчі рекламні ідеї -- творческие рекламные идеи
Анотація: Сутність завдань рекламного процесу, які доводиться роз'язувати маркетологам, рекламістам.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
330(062.552)(477.42)
В53


    Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки [Текст] = JOURNAL Zhytomyr State TechnoIogicaI University : наук. журнал / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т; [редкол.: Мельничук П. П. (голов. ред.) та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4236.
   Вип. 2 (64). - 2013. - 340, [1] с. : табл., рис., граф. - Л-ра в кінці ст. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 56.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)
Рубрики: Економічні науки--Житомир, місто--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- фінансовий аудит -- финансовый аудит -- інформаційні технології -- информационные технологии -- бухгалтерська звітність -- бухгалтеская отчетность -- господарські операції -- хозяйственные операции -- види внутрішнього контролю -- виды внутреннего контроля -- економічна безпека підприємств -- экономическая безопасность предприятий -- стійкий розвиток -- устойчивое развитие -- антикризове управління -- антикризисное управление -- облік власного капіталу -- облік собственного капітала -- майнові права -- имущественные права -- операції по управлінню відходами -- операции по управлению отходами -- вартість підприємства -- стоимость предприятия -- футбольні клуби -- футбольные клубы -- рекламні агенства -- рекламные агенства -- аудит електронних грошей -- аудит электронных денег -- виробничі витрати -- производственные затраты -- оплата праці -- оплата труда -- автотранспортні підприємства -- автотранспортные предприятия -- управління персоналом -- управление персоналом -- антикризове управління -- антикризисное управление -- кредитоспроможність -- кредитоспособность -- іпотечне кредитування -- ипотечное кредитование -- фінансова безпека держави -- финансовая безопасность государства -- страховий ринок -- страховой рынок -- легализація доходів -- легализация доходов -- антикризове управління в банках -- антикризисное управление в банках -- податкові ризики -- налоговые риски -- бюджетування -- бюджетирования -- періодичні видання ВУЗів Житомира -- периодические издания ВУЗов Житомира
Анотація: Дослідження науковців вищих навчальних закладів України, в т. ч. Житомирського державного технологічного університету з питань бухгалтерського обліку, економіки і управління підприємством, фінансів та статистики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, П. П. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Легенчук, С. Ф. \ред.\; Андрушків, Б. М. \ред.\; Наукове життя краю 11; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)