Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=виды рекламы<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.1(075.8)*M
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фіщук, Олександр Леонідович
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)