Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=розвиток екологічних потреб<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
502.35(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко. - К. : Знання, 2012. - 319, [1] с. : табл., рис. - Практикум: с. 190-291. - Дод.: с. 292-310. - Л-ра: с. 311-319. - ISBN 978-966-346-633-0 : 59.00 грн
УДК
ББК 20.1я73
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
сутність екологічного маркетингу -- сущность экологического маркетинга -- розвиток екологічного маркетингу -- развитие экологического маркетинга -- екологічність поведінки -- экологичность поведения -- ринок екологічних товарів -- рынок экологических товаров -- екологічне маркування -- экологическое маркирование -- регулювання екологічної діяльності підприємств -- регулирование экологической деятельности предприятий -- мотивування екологізації діяльності підприємств -- мотивирование экологизации деятельности предприятий -- споживання екологічних товарів -- потребление экологических товаров -- розвиток екологічних потреб -- развитие экологических потребностей -- рівень екологічності -- уровень экологичности -- екоатрибутивність споживчого вибору -- экоатрибутивность потребительского выбора
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)