Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=паблик рилейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/К73
Автор(и) : Котлер, Филип
Назва : Маркетинг. Менеджмент : анализ, планирование, внедрение, контроль . -2-е изд., испр. и доп.
Паралельн. назви :Marketing. Management
Вихідні дані : СПб.: Питер, 1999
Кільк.характеристики :896 с.: ил.
Серія: Теория и практика менеджмента
Примітки : Библиогр. в конце глав
ISBN, Ціна 5-8046-0048-6: 20.16 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Менеджмент
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 025.1/С90
Автор(и) : Суслова, Ирина Марковна
Назва : Практический маркетинг в библиотеках : учеб.-метод. пособие
Вихідні дані : М.: Либерея, 2005
Кільк.характеристики :143, [1] с.: табл.
Серія: Библиотекарь и время. XXI век./ отв. ред. О. Р. Бородин; вып. 9
Примітки : Лит.: с. 141-142
ISBN, Ціна 5-85129-175-3: 31.60 грн.
УДК : 025.1
ББК : 78.34
Предметні рубрики: Бібліотечна справа
Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга].
Примірники : всього : ВНБТ(1), БГ(1)
Вільні : ВНБТ(1), БГ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.46(075.8)/У 67
Автор(и) : Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов'єв Г.О., Самарцев Є.В.
Назва : Управління сучасним готельним комплексом : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Ліра-К, 2005
Кільк.характеристики :520 с.: табл.
Примітки : Термінол. слов.: с. 449-473. - Л-ра: с. 474-483. - Дод.: с. 484-509
ISBN, Ціна 966-351-015-3: 058.00 грн
УДК : 338.46(075.8)
ББК : 65.432я73
Предметні рубрики: Готельне господарство-- Управління
Логістика в туризмі
Азартні ігри
Анотація: Сучасні концепції управління готельним коиплексом, що базуються на теоретичних і практичних основах теорії управління.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.48(075.8)/М50
Автор(и) : Мунін Г. Б., Карягін Ю. О., Роглєв Х. Й., Руденко С. І.
Назва : Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу : навч. посібник для вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Кондор, 2008
Кільк.характеристики :460 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія наук України, Рада по вивченню продуктивних сил України, Київський наіональний університет культури і мистецтв
Примітки : Дод.: с. 426-447. - Л-ра: с. 448-758
ISBN, Ціна 978-966-351-172-6: 76.00, 72.00, 73.00, 82.00, грн
УДК : 338.48(075.8)
ББК : 65.43я73
Предметні рубрики: Ресторанно-готельний бізнес-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Анотація: Сучасна теорія менеджменту готельного і ресторанного бізнесу.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(2), ВВ(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(73)/B36
Автор(и) : Bearden, William O., Ingram, Thomas N., LaForge, Raymond W.
Назва : Marketing : principles and Perspectives . -3rd ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2001
Кільк.характеристики :XXXVII, 596 p.: il.
Серія: McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing
Примітки : Ind.: p. 579-596. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-07-232297-7: 050.00 грн
УДК : 339.138(73)
ББК : 65.9(7США)050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг --США
Географіч. рубрики:
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138/А37
Автор(и) : Alessandra, Tony, Barrera, Rick
Назва : Collaborative Selling : how to Gain the Competitive Advantage in Sales
Вихідні дані : New York; Chichester; Weinheim: John Wiley & Sons, 1993
Кільк.характеристики :XVI, 239 p.
Примітки : Ind.: p. 235-239
ISBN, Ціна 0-471-59664-7: 025.00 грн
УДК : 339.138
ББК : 65.050.214
Предметні рубрики: Мережний маркетинг
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.9(075.8)/Ч49
Автор(и) : Черномаз, Петро Олексійович
Назва : Міжнародний маркетинг : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.]
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :272 с.: граф., табл.
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270
ISBN, Ціна 978-966-8226-91-5: 41.80, 43.70, 69.00, грн
УДК : 339.9(075.8) + 658.8(075.8)
ББК : 65.5я73 + 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.6(075.8)/О63
Автор(и) : Орбан-Лембрик, Лідія Ернестівна
Назва : Психологія управління : навч. посібник . -2-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2010
Кільк.характеристики :541, [3] с.: рис.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 524-531. - Л-ра: с. 532-541
ISBN, Ціна 978-966-8226-94-6: 55.00, 57.50, 45.00, грн
УДК : 316.6(075.8) + 005.32(075.8)
ББК : 88.5я73
Предметні рубрики: Психологія-- Управління
Географіч. рубрики:
Анотація: Психологічні основи, соціально-психологічна, соціокультурна і етнопсихологічна специфіка управлінської діяльності, чинники її ефективності, джерела керівництва і лідерства, причини конфліктів в управлінні, особливості і способи їх подолання, психологічні детермінанти діяльності керівників та стилів керівництва.
Примірники : всього : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(2), ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 070(075)/B22
Автор(и) : Baran, Stanley J.
Назва : Introduction to Mass Communication : media Literacy and Culture . -2001 update
Вихідні дані : Mountain View, Calif.; London; Toronto: Mayfield Publ. Co., 2001
Кільк.характеристики :XXIII, 519 p.: ill.
Примітки : App.: p. 477-486. - Gloss.: p. 487-498. - Ref.: p. 499-503. - Ind.: p. 507-519. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-7674-1925-1: 020.00 грн
УДК : 070(075)
ББК : 76.0
Предметні рубрики: Засоби масової комунікації
Поліграфічна продукція
Географіч. рубрики:
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/Ч-51
Автор(и) : Честара, Джон
Назва : Деловой этикет. Паблик рилейшнз для всех и для каждого
Паралельн. назви :PPR (Personal Public Relation)
Вихідні дані : М.: Фаир-Пресс, 2000
Кільк.характеристики :336 с
Серія: Настольная книга бизнесмена
ISBN, Ціна 5-8183-0154-0: 5.50 грн
УДК : 159.922
ББК : 88.53
Предметні рубрики: Діловий етикет
Паблик рілейшнз
Географіч. рубрики:
Анотація: Книга поможет постигнуть науку гармоничного взаимопонимания, умения действовать, успешно прожить жизнь и максимально реализовать свои возможности.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 655.41(075.8)/Т35
Автор(и) : Теремко, Василь Іванович
Назва : Видавничий маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2009
Кільк.характеристики :272 с.: рис., табл.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Термін. слов.: с. 261-269. - Л-ра: с. 270-271
ISBN, Ціна 978-966-8226-84-7: 32.00 грн
УДК : 655.41(075.8)
ББК : 76.17я73
Предметні рубрики: Видавнича справа-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність видавничого маркетингу та маркетингові дослідження у видавничому бізнесі, а також розроблення і реалізація маркетингового комплексу виробництва.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 32(075.8)/П75
Автор(и) : Бойко О. Д., Горбатенко, Володимир Павлович, Денисюк С. Г., Зеленько Г. І.
Назва : Прикладна політологія : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Академія, 2008
Кільк.характеристики :472 с.: табл., рис.
Серія: Серія "Альма-матер"
Примітки : Л-ра в кінці розд. - Термін. слов.: с. 465-471
ISBN, Ціна 978-966-580-270-9: 33.00 грн
УДК : 32(075.8)
ББК : 66.01я73
Предметні рубрики: Політологія
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність і загальні засади прикладної політології, прикладних політичних технологій, їх місце і роль в політичній практиці.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :200, [10] с.: табл., фото
Примітки : Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 36.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075.8)/J65
Автор(и) : Johansson, Johny K.
Назва : Global marketing : foreign entry, local marketing, and global management . -4th ed.
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: McGraw-Hill; Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, 2006
Кільк.характеристики :XVI, 647 с.: ill.
Серія: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
Примітки : Ind.: p. 633-647
ISBN, Ціна 0-07-296180-5: 110.00 грн
УДК : 658.8(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Global marketing progresses from how to market an existing product outside of the domestic market to how to develop a new product for spesific local markets.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

15.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.298я73/В60
Автор(и) : Стровский, Леонид Евгеньевич, Казанцев, Сергей Константинович, Паршина, Елена Алексеевна, Иванова Л. Я., Фролова Е. Д.
Назва : Внешнеэкономическая деятельность предприятия : учебник для вузов . -2-е изд., перераб. и доп.
Паралельн. назви :Foreign economic activity of an enterprise
Вихідні дані : М.: ЮНИТИ, 2000
Кільк.характеристики :823 с
Примітки : Библиогр.: с. 817-819
ISBN, Ціна 5-238-00001-4: 18.37 грн
ББК : 65.298я73
Предметні рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність-- Підприємства --Росія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внешнеэкономическая деятельность--зовнішньоекономічна діяльність--экспорт--експорт--импорт--імпорт--международные биржи--міжнародні біржі--деловое общение--ділове спілкування--паблик рилейшнз--таможенное регулирование--митне регулювання
Анотація: Рассмотрены вопросы экспортно-импортной деятельности: изучение мирового рынка, выбор партнера, анализ деятельности фирм, формы реализации товара и послепродажное обслуживание.
Примірники :
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.42-80я73/Р69
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама. История. Теория. Практика . -5-е изд.
Вихідні дані : Санкт-Петербург: Питер , 2002
Кільк.характеристики :544 с.: рис., табл.
Серія: Учебники для вузов
Примітки : Лит.: с. 496-499. - Глосса: с. 500-530. - Указ. имен: с. 531-532. - Алф.-предм. указ.: с. 533-542
ISBN, Ціна 5-94723-211-1: 25.00 грн
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Торгова реклама-- Історія-- Теорія-- Практика
Географіч. рубрики:
Анотація: Изучаются рекламные коммуникации, процесс формирования и каналы распространения рекламного обращения, проблемы и перспективы рекламного менеджмента.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)