Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Маркетинг -- США<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
339.138(076)
H64


    Hill, Sam.
    Sixty Trends in Sixty Minutes [Текст] / Sam Hill. - Hoboken, N. J. : John Wiley & Sons, 2002. - 282 p. - (Brandweek Book). - Ind.: p. 275-282. - ISBN 0-471-22580-0 : 047.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.9(7США)09
Рубрики: Маркетинг--США--Практичні посібники
   Бізнес--США--Практичні посібники

   
Кл.слова (ненормовані):
тренды -- тренды -- економіка -- экономика
Анотація: Packed with over 2,000 statistics and examples, Sixty Trends in Sixty Minutes looks at the opportunities these trends create and how to realize them. Savvy marketers would by wise to study the powerful global forces that are changing our world today in order to learne who their customers will by tomorrow.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
339.138(73)
B36


    Bearden, William O..
    Marketing [Текст] : principles and Perspectives / William O. Bearden, Thomas N. Ingram, Raymond W. LaForge. - 3rd ed. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XXXVII, 596 p. : il. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Ind.: p. 579-596. - ISBN 0-07-232297-7 (alk. paper) : 050.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Маркетинг : принципи і перспективи
УДК
ББК 65.9(7США)050.24я73
Рубрики: Маркетинг--США--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні рішення -- стратегические решения -- логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- логистика -- реклама -- паблик рілейшнз -- паблик рилейшнз -- електронна комерція -- электронная коммерция
Анотація: In book presented the topics that remain relevant and important, while simultaneously emphasizing new thinking and approaches to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ingram, Thomas N.; LaForge, Raymond W.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

3.
339.138(73)
К18


    Капустина, Нина Евгеньевна.
    Теория и практика маркетинга в США [] / Н. Е. Капустина. - М. : Экономика, 1981. - 158 с. : рис., табл. - Библиогр. в примеч. - 0.85 р.
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--США--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
промислові компанії -- промышленные компании -- конкуренція -- конкуренция -- реклама -- стимулювання попиту -- стимулирование спроса -- консьюмеризм -- рыночная сегментация -- рыночная сегментация -- монополії -- монополии
Анотація: Теоретические и практические вопросы изучения рынка, организации рекламы, формирования рыночного спроса и приспособления к нему производства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Гончар, В. Г.
    Дослідження пропозиції конкурентних підприємств, як одна з основ маркетингового аналізу та забезпечення фінансово-економічної безпеки підприємства: характеристика підприємств галузі медитативних практик в США [] / В. Г. Гончар, L. Torriero // Економіка. Фінанси. Право. - 2016. - N 10. - С. 10-21. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Медитація--Послуги--Ринок--США
   Підприємства--Конкуренція--США

   Маркетинг--США


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Torriero, L.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)