Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Паблик рілейшнз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
005.9
R84


    Rotman, Morris B..
    Opportunities in Public Relations Careers [Текст] / Morris B. Rotman ; forew. by Robert W. Galvin. - Rev. ed. / rev. by Luisa Gerasimo. - Chicago : VGM Career Books, 2001. - 146 p. - (VGM Opportunities Series). - App.: p. 112-146. - ISBN 0-658-01632-6 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку
Переклад назви: Паблик рілейшнз
ББК 65.050.9 + 88.53
Рубрики: Паблик рілейшнз--Довідкові видання
   Паблик рілейшнз--США--Довідкові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- маркетинг
Анотація: A fascinating account of the history of public relations and how it became an integral part of today`s business world and society.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Galvin, Robert W. \forew.\
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
659.4(075.8)
П65


    Почепцов, Георгій Георгійович.
    Паблік рилейшнз [] : навч. посібник / Г. Г. Почепцов. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2006. - 328 с. - ISBN 966-620-220-4 : 039.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
політичні паблік рилейшнз -- политические паблик рилейшнз -- позиціювання кандидата -- позиционирование кандидата -- урядові паблік рилейшнз -- правительственные паблик рилейшнз -- прес-служба -- пресс-служба -- служба комунікації -- служба коммуникации -- регулярний потік інформації -- постоянный поток информации -- фінансові паблік рилейщнз -- финансовые паблик рилейщнз -- кризові паблік рилейшнз -- кризисные паблик рилейшнз -- бізнесові паблік рлейшнз -- бизнесовые паблик ри лейшнз -- паблік рилейшнз силових структур -- паблик рилейшнз силовых структур -- паблік рилейшнз спецслужб -- паблик рилейшнз спецслужб -- паблік рилейшнз для атомних станцій -- паблик рилейшнз для атомных станций -- громадська думка -- общественное мнение -- міжнародні паблік рилейшнз -- международные паблик рилейшнз -- песимізм історії -- пессимизм истории -- оптимізм історії -- оптимизм истории -- непрямое коммуникативное влияние -- непрямий комунікативний вплив -- орієнтовані комунікації -- ориентованные коммуникации -- виборчі кампанії -- выборные кампании
Анотація: Розкрито систему зв'язків із громадськістю, сучасний комунікативний інструментарій, що використовується в різноманітних ситуаціях застосування паблік рилейшнз.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
159.922
Ч-51


    Честара, Джон.
    Деловой этикет. Паблик рилейшнз для всех и для каждого [] = PPR (Personal Public Relation) / Джон Честара ; [пер. с англ. Л. Бесковой]. - М. : Фаир-Пресс, 2000. - 336 с. - (Настольная книга бизнесмена). - ISBN 5-8183-0154-0 : 5.50 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Діловий етикет--Популярні видання
   Паблик рілейшнз--Популярні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
межличностные отношения -- міжособистіснІ стосунки -- деловое общение -- ділове спілкування -- мастерство устной речи -- майстерність усного мовлення -- паблик рилейшнз -- деловой этикет
Анотація: Книга поможет постигнуть науку гармоничного взаимопонимания, умения действовать, успешно прожить жизнь и максимально реализовать свои возможности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
659.4
С38


    Синяева, Инга Михайловна.
    Паблик рилейшнз [] : толковый словарь / И. М. Синяева. - М. : Дашков и К, 2011. - 200 с. - Лит.: с. 197-199. - ISBN 978-5-394-00728-6 : 97.00 грн
УДК
ББК 76.006.5
Рубрики: Паблик рілейшнз--Довідкові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- організація ефективних комунікацій -- организация эффективных коммуникаций -- ділове середовище -- деловая среда -- громадська думка -- общественное мнение -- мистецтво побудови взаємовідносин -- искусство построения взаимоотношений -- досягнення взаєморозуміння -- достижения взаимопонимания -- мистецтво управлінської діяльності -- искусство управленческой деятельности
Анотація: Тлумачний словник висвітлює зміст основних термінів та понять в сфері паблік рилейшенз з урахуванням специфіки економічних відносин в ринковому секторі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

5.
659.4:316.28
К93


    Курбан, Олександр Васильович.
    PR у маркетингових комунікаціях [] : навч. посібник / Курбан О. В. - К. : Кондор, 2014. - 246 с. : табл. - Бібліогр.: с.162-243. - ISBN 978-966-2781-53-3 : 75.00 грн
УДК
ББК 65.050.214
Рубрики: Комунікаційний менеджмент--Навчальні видання
   Паблик рілейшнз--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- бізнес-процеси -- бизнес-процессы -- моніторинг ЗМІ -- мониторинг СМИ -- PR-процеси -- PR-процессы -- бізнес-лідери -- бизнес-лидеры -- брендинг -- інноваційні комунікаційні технології -- инновационные коммуникационные технологии -- інвестор-рілейшенз -- инвестор-рилейшенз -- мобільний маркетинг -- мобильный маркетинг
Анотація: У посібнику досліджуються методологічні, методичні та практичні аспекти менеджменту сучасних маркетингових комунікаційних процесів шляхом застосування системних управлінських алгоритмів та кількісних методів.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.


    Коржова, Тетяна Василівна.
    До питання розробки стратегії брендингу університету [] / Т. В. Коржова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2019. - N 4. - С. 102-109. - Бібліогр.: с. 108-109
Рубрики: Паблик рілейшнз
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- стратегія університетського брендингу -- постнекласичний підхід -- маркетингове планування

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

7.
316.6(477)
П57


    Поплавський, Михайло.
    Азбука "Паблік Рілейшнз '97" [] : підруч. / Михайло Поплавський. - [Б. м. : б. в.], 1997. - 316 с. : рис. - ISBN 966-7194-36-1 : 6.00 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Паблик рілейшнз--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
зв'язки з громадськістю -- амбасада -- брифінг -- виставка -- візитна картка -- дизайн -- делегування -- державний імідж -- засоби масової інформації -- журналіст -- зв'язки з зарубіжними країнами -- імідж -- історія зв'язків з громадськістю -- корпоративна культура -- лобізм -- міжнародна ввічливість -- мова предків -- мораль -- негідна конкуренція -- ораторське мистецтво -- прес-конференція -- прес-реліз -- прес-секретар -- репутація -- реклама -- спілкування з діловими партнерами -- цитати -- шоу-бізнес -- як сподобатись людям
Анотація: Оригінальний сучасний посібник для майбутніх фахівців з паблік рілейшнз, або зв'язків з громадськістю.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)