Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рекламная либерализация<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
94(477)"19"
І-29


    Потятиник, Борис.
    Шагренева шкіра українських медій [] / Б. Потятиник // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 367-383. - Прим.: с. 382 . - ISBN 978-966-378-132-7
УДК
ББК 63.3(4УКР)62 + 72(4УКР)
Рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства
Кл.слова (ненормовані):
вплив кризи на пресу -- влияние кризиса на прессу -- погіршення якості програмного продукту -- ухудшение качества программного продукта -- медіа-ландшафт -- медиа-ландшафт -- медіа-ринок -- медиа-рынок -- єдиний медійний сектор -- общий медйный сектор -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- рекламна лібералізація -- рекламная либерализация -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- журналістська освіта -- журналистское образование
Анотація: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)