Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламні агентства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
УДК
ББК 65.422я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)