Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова служба<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.14:005*М
М50


. "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція (2 ; 2014 ; Житомир)

    Веремейчик, Ганна Анатоліївна.
    Організація маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" [] / Г. А. Веремейчик // Збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", 22-24 травня 2014 року = Business entities management: development problems and perspectives / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технолог. ун-т, Департамент економ. розвитку, торгівлі та міжнародн. співроб. Житомир. обл. держадмін., Нац. ун-т харч. технологій [та ін. ; редкол.: О. В. Скидан та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2014. - С. 57-60 : табл. - Літ. в кінці ст. . - ISBN 978-966-683-409-9
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2
Рубрики: Промисловий маркетинг--Підприємства--Житомир, місто--Наукові видання
   Житомир, місто--Промисловий маркетинг--Підприємства -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика -- маркетинговая политика -- маркетингова служба -- маркетинговая служба
Анотація: Особливості маркетингової діяльності на ДП "Житомирський лікеро-горілчаний завод" в умовах відсутності відділу маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Скидан, О. В. \ред.\; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Федулова, І. В. \ред.\; Харчишина, О. В. \ред.\; Харчова промисловість 4.02.08; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет; Департамент економічного розвидку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської обласної державної адміністраціїНаціональний університет харчових технологій; "Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку", міжнародна науково-практична конференція(2 ; 2014 ; Житомир)

Є примірники у відділах: всього 2 : КР (1), ВВ (1)
Вільні: КР (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Килипенко, Володимир Володимирович.
    Організація управління маркетинговою діяльністю підприємств-постачальників запасних частин до сільськогосподарської техніки [] / В. В. Килипенко // Економіка АПК. - 2018. - N 9. - С. 69-76 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарська техніка--Ремонт--Підприємства--Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова служба -- запчастини -- підприємства-постачальники -- організація управління

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)