Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обслуговування відвідувачів<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
640.43(03)
С 16


    Сало, Я. М.
    Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу [] / Я. М. Сало. - 3-є вид. випр. і доп. - Л. : Афіша, 2008. - 301 с. - Бібліогр.: с. 291. - ISBN 978-966-325-082-3 : 038.00 грн
УДК
ББК 36.995я2
Рубрики: Ресторанна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
торговий зал -- торговый зал -- персонал ресторана -- сервировка столов -- сервірування столів -- обслуговування відвідувачів -- обслуживание посетителей -- прийоми та бенкети -- приемы и банкеты -- зарубежная кухня -- іноземна кухня -- коктейлі -- ресторанний етикет -- ресторанный этикет
Анотація: Основні відомості для офіціантів, метрдотелів та керівників ресторанів і кафе щодо раціональної організації обслуговування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
64-051
К 34


    Келлинг, Альфред.
    Руководство для официантов [] = Facbbucb fur Kellner / А. Келлинг, Г. Фогель ; пер. с нем. А. В. Любарского. - Москва : Экономика, 1980. - 120 с. : рис., табл. - 0.45 р.
УДК
ББК 36.995
Рубрики: Громадське харчування--Офіціанти--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
общественное питание -- официанты -- психология работы официанта -- психологія роботи офіціанта -- методы обслуживания в ресторанах -- методи обслуговування в ресторанах -- отпуск блюд -- відпуск страв -- сервировка столов -- серверування столу -- обслуживание зарубежных гостей -- обслуговування закордонних гостей -- обслуживание посетителей -- обслуговування відвідувачів
Анотація: Авторы характеризуют объективные и субъективные факторы, определяющие объем реализации продукции на предприятиях общественного питания и взаимоотношения официантов с посетителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фогель, Гельмут; Любарский, А. В. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)