Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=процес маркетингового менеджменту<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
658.8(075.8)
Б61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332, [4] с. : граф., табл. - Глосарій: с. 323-329. - Л-ра: с. 330-332. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-346-657-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Мененджмент--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмента -- маркетинговый менеджмент -- процесс маркетингового менеджмента -- процес маркетингового менеджменту -- организация маркетингового менеджмента -- організація маркетингового менеджменту -- маркетинговые организационные структуры -- маркетингові організаційні структури -- маркетинговое планирование -- маркетингове планування -- стратегии маркетинга -- стратегії маркетингу -- маркетинговое стратегическое планирование -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговые программы -- маркетингові програми -- тактичное планирование маркетинга -- тактичне планування маркетингу -- оперативное планирование маркетинга -- оперативне планування маркетингу -- контроль маркетинговой деятельности -- контроль маркетингової діяльності
Анотація: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)