Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламна інформація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
7.05
Р36


"Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", міжнародна наук.-практ. конф. (3 ; 2002 ; Київ).

    Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", 17-20 верес. 2002 р. [Текст] / упоряд. і відп. ред. Є. А. Антонович, [редкол. : М. П. Ліфінцев (голов. ред.) та ін.]. - К. : Інститут реклами, 2005.
   Вип. 3. - 2005. - 387, [1] с. : іл., табл. - Л-ра в кінці ч. - 25.00 грн
УДК
ББК 30.18
Рубрики: Технічна естетика--Вища технічна освіта--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
філософія реклами -- философия рекламы -- рекламне сприйняття -- рекламное восприятие -- електронна бібліотека -- электронная библиотека -- рекламна інформація -- рекламная информация -- маркетингові дослідження рекламної діяльності -- маркетинговые исследования рекламной деятельности -- естетичне виховання сучасної молоді -- эстетическое воспитание современной молодежи -- українські народні ремесла -- украинские народные ремесла -- дизайн архітектури України -- дизайн архитектуры Украины -- українські монастирські сади -- украинские монастырские сады -- розвиток народних традицій -- развитие народных традиций -- підготовка вчителя образотворчого мистецтва -- подготовка учителя изобразительного искусства -- підготовка фахівців ландшафтного дизайну -- подготовка специалистов ландшафтного дизайна -- естетичне виховання засобами дизайну -- эстетическое воспитание средствами дизайна -- підготовка фахівців дизайну костюма -- подготовка специалистов дизайна костюма -- фірмовий стиль професійного одягу -- фирменный стиль профессиональной одежды -- історія садово-паркового мистецтва -- история садово-паркового искусства -- комп'ютерні технології дизайн-освіти -- компьютерные технологии дизайн-образования -- стандартизація дизайну -- стандартизация дизайна -- семантика антропогенних ландшафтів -- семантика антропогенных ландшафтов -- декоративно-ужиткова творчість -- декоративно-прикладное творчество -- соціально-культурна ефективність дизайну -- социально-культурная эффективность дизайна -- українські народні рушники -- украинские народные рушники -- комунікативна позиція учнів -- коммуникативная позиция учеников -- підготовка спеціалістів-дизайнерів -- подготовка специалистов-дизайнеров
Анотація: Наукові статті, в яких висвітлено теоретико-методологічні засади та практичний досвід роботи у галузі реклами та дизайну в сучасних умовах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Антонович, Є. А. \упоряд., ред.\; Ліфінцев, М. П. \ред.\; Чебикін, А. В. \ред.\; Даниленко, В. Я. \ред.\; "Реклама і дизайн в умовах глобалізації вищої освіти та інформаційної інтеграції", міжнародна наук.-практ. конф.(3 ; 2002 ; Київ)
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
004.738.5:339
П31


    Петюшкин, Алексей.
    Основы банерной рекламы [] / Алексей Петюшкин. - Санкт-Петербург : БХВ-Петербург, 2002. - 464 с. : рис., табл. - Прил.: с. 425-444. - Предм. указ.: с. 445-449. - ISBN 5-94157-145-3 : 19.95 грн
УДК
ББК 32.973.202.1
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Комунікації--Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
Интернет-проектирование -- Інтернет-проектування -- рекламная информация -- рекламна інформація -- форматы рекламных баннеров -- формати рекламних банерів -- типы рекламных баннеров -- типи рекламних банерів -- рекламные площадки -- рекламні майданчики -- эффективность баннерной рекламы -- ефективність банерної реклами -- статистические показатели эффективности -- статистичні показники ефективності -- эффективность рекламного баннера -- ефективність рекламного банера -- восприятие рекламных баннеров -- сприйняття рекламних банерів -- Интернет-ресурсы -- Інтернет-ресурси -- брендинг -- банерный обмен -- банерний обмін
Анотація: Теоретический и практический материал к высоким результатам эффективности баннерной рекламы для интернет-проектов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)