Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рекламное агенство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
659.1
Д15


    Дал, Гэри.
    Реклама для "чайников" [] = Advertising FOR DUMMIES : руководство / Г. Дал ; [пер. с англ. А. С. Ворокина]. - 2-е изд. - М. : ООО "И. Д. Вильямс", 2009. - 192 с. : ил. - Предм. указ.: с. 189-192. - ISBN 978-5-8459-1419-4 : 53.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама торговых марок -- розничная реклама -- рекламная компания -- Web-сайты -- творческая стратегия -- творча стратегія -- позиционирование сообщений -- позиціонування повідомлень -- действенность рекламы -- достовірність реклами -- реклама в печати -- реклама в пресі -- радиореклама -- телереклама -- внешняя реклама -- наружна реклама -- реклама в Интернете -- реклама в Інтернеті -- рекламное агенство
Анотація: Реклама обладает собственным языком, в распоряжении рекламодателя имеются самые разнообразные варианты выбора средств массовой информации.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ворокин, А. С. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
657.471.1:659.1(043.3)
Л63


    Лисюк, Альона Василівна.
    Організація і методика бухгалтерського обліку операцій з рекламними продуктами [] : автореферат / А. В. Лисюк ; наук. кер. К. В. Романчук ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2015. - 21 с. : табл. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.052
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- рекламні продукти -- рекламные продукты -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламодавець -- рекламодатель -- рекламне агенство -- рекламное агенство
Анотація: Визначено економічну сутність рекламного продукту та ідентифіковано об'єкти бухгалтерського обліку у розрізі форм його прояву.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Романчук, Катерина Василівна \наук. кер.\; Економіка 4.01Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)