Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система маркетинга<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.8(075.8)
З-53


    Земляков, Ігор Семенович.
    Основи маркетингу [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України , Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 22.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Рижий, Ігор Борисович; Савич, Василь Іванович; Міністерство освіти і науки України; Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія"
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Управление маркетингом [] / Филип Котлер ; сокр. пер. с англ. Б. А. Гольдберга [и др.]. - М. : Экономика, 1980. - 224 с. : граф., табл. - Библиогр. в подстрочном примеч. - 1.30 р.
УДК
ББК 65.050.24(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- управление маркетингом -- система маркетингу -- система маркетинга -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- попит -- спрос -- планування -- планирование -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- реклама -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- збут -- сбыт -- реклама
Анотація: Рассмотрены управленческие аспекты маркетинга, стратегия организации маркетинга, политика сбыта и др.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гольдберг, Б. А. \пер.\; Горячев, А. А. \пер.\; Жукова, Е. А \пер.\; Кретов, И. И. \пер.\
Примірників всього: 2
АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: АБ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)