Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цінова політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи с 1 за 20
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
338.5(477)(075.8)
К60


    Колесников, Олександр Володимирович.
    Ціноутворення [] : навч. посіб. / О. В. Колесников. - 2-ге вид., випр. і допов. - Київ : Центр навч. л-ри, 2006. - 144 с. : табл., граф. - Бібліогр.: с. 135-136. - ISBN 966-364-174-6 : 21.00 грн, 19.80 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- прибуток -- конкуренція -- попит і пропозиції -- ринкова рівновага -- державне регулювання ринку -- монополія -- монополістична конкуренція -- цінова політика -- цінові стратегії -- методи ціноутворення
Анотація: Сфера утворення ціни і чинники ії створюючі є невід'ємною частиною суспільно-громадського життя держави. Ціноутворення - пульс економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (2), ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

2.
338.5(075.8)
О-75


   
    Основи ціноутворення [] : навч. посіб. / Н. І. Верхоглядова [та ін.]. - Київ : Кондор, 2007. - 252 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 239-248. - Дод.: с. 249-251. - ISBN 966-351-082-X : 28.00 грн, 27.69 грн, 31.00 грн, 30.00 грн, 36.50 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)256я73
Рубрики: Ціноутворення--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
цінова політика -- державне регулювання цін -- кон'юнктура ринку -- види цін -- конкурентоздатність товару -- світові ціни -- зовнішньоторговельні ціни -- демпинг
Анотація: Формування політики і стратегії встановлення цін.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верхоглядова, Наталія Ігорівна; Ільіна, Світлана Борисівна; Іваннікова, Наталія Анатоліївна; Слабко, Яна Яківна; Лисенко, Юлія Валеріївна
Примірників всього: 5
ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
338.01
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Цінова політика підприємства [] / В. Л. Корінєв. - К. : КНЕУ, 2001. - 257 с. : рис. - Слов. основ. понять: с. 241-248. - Л-ра: с. 249-255. - ISBN 966-574-271-X : 15.60 грн
УДК
ББК 65.290-86
Рубрики: Економіка підприємства
   Ціноутворення

   
Кл.слова (ненормовані):
ринкова ціна -- рыночная цена -- маркетингова ціна -- маркетинговая цена -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- цінова тактика -- ценовая тактика -- ціновий ризик -- ценовой риск
Анотація: Сутність та механізм формування ціни на продукцію підприємства та вплив різних ціноутворюючих чинників маркетингового середовища на даний процес.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
Шифр: vnad/2006/4
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
богданович, В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави / В. богданович, А. Семенченко. - С.5-24
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, БЕЗПЕКА ДЕРЖАВИ
Войтович, Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації / Р. Войтович. - С.24-35
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Загороднюк, С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти / С. Загороднюк. - С.42-54
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА
Шкурат, і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку / і. Шкурат. - С.71-79
Кл.слова: ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Матвієнко, П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні / П. Матвієнко. - С.79-90
Кл.слова: ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Байцим, В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування / В. Байцим. - С.90-96
Кл.слова: ЦІНОВА ПОЛІТИКА
Науменко, Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки) / Р. Науменко. - С.96-103. - Освіта
Романенко, Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства / Є. Романенко. - С.103-111
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Попова, І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині / І. Попова. - С.111-120
Кл.слова: КУЛЬТУРА
Курносенко, Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону / Л. Курносенко. - С.120-126
Кл.слова: АГРАРНА ЕКОНОМІКА
Ковбасюк, Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід / Ю. Ковбасюк. - С.126-135
Воробей, Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Р. Воробей. - С.135-141
Кл.слова: САМОВРЯДУВАННЯ
Лазор, О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії / О. Лазор, І. Шелепницька. - С.141-157
Пірен, М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні / М. Пірен. - С.157-167
Кальниш, Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні / Ю. Кальниш. - С.167-176
Козаков, В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур / В. Козаков. - С.176-188
Бондаренко, І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України / І. Бондаренко. - С.188-194
Бутирська, Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України / Т. Бутирська. - С.194-207
Богданович, В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій / В. Богданович, В. Нестеровський. - С.207-214
Шульга, Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття) / Л. Шульга. - С.214-222
Кабаченко, Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних / Н. Кабаченко. - С.229-235
Некрутенко, Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні / Н. Некрутенко. - С.235-242
Москаленко, С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики / С. Москаленко. - С.242-249
Лазар, І. / І. Лазар [та ін.] . - С.249-259
Інші автори: , , Нормативно-правове регулювання гендерної політики України як важливий інтрумент її реалізації
Кравченко, С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління / С. Кравченко. - С.266-275
Бенюх, Н. Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України / Н. Бенюх. - С.275-284
Банна, О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект / О. Банна. - С.293-299
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Байцим, В.
    Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування [] / В. Байцим // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : наук. журнал. - 2006. - N 4. - С. 90-96
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Цінова політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
658.14(075.8)
У-67


   
    Управління корпоративними фінансами [] : навч. посібник / Н. М. Дєєва [та ін.] ; за ред. Н. М. Дєєвої. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 200 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 191-197 . - ISBN 966-364-380-3 : 025.50 грн, 032.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Фінінси підприємств
   Менеджмент фінансовий

   
Кл.слова (ненормовані):
корпорації -- корпорации -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- фінансовий ринок -- финансовый рынок -- цінні папери -- ценные бумаги -- фондовий ринок -- фондовый рынок -- цінова політика -- ценовая политика -- прибуток -- прибыль -- доход -- дохід -- витрати -- затраты -- фінансова звітність -- финансовая отчетность -- капітал -- капитал -- дивідендна політика -- девидендная политика -- емійсійна політика -- эмиссионная политика -- інвестиції -- инвестиции -- позиковий капітал -- заемный капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- фінансове планування -- финансовое планирование
Анотація: Комплекс питань функціонування корпорацій, зокрема управління власним і позиковим капіталом, діяльность корпорацій на фінансовому ринку тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дєєва, Н.М.; Олійник, В.Я.; Григораш, Т.Ф.; Григораш, Г.В.; Буряк, А.В.; Дєєва, Н.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
339.138(075.8)
К 66


    Корінєв, В. Л.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посіб. / В. Л. Корінєв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 200 с. : рис. - Бібліогр. : с. 193-197 . - ISBN 966-364-416-8 : 25.20 грн, 32.00 грн, 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
система цін -- ціноутворення -- цінова політика -- ринкове формування цін -- цінова політика підприємств
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Корецький, М. Х.; Дацій, О. І.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
658(075.8)
М 50


   
    Менеджмент организаций [] : учебное пособие / Л. А. Киржнер [и др.]. - К. : КНТ, 2006. - 688 с. : рис., табл. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-373-026-9 : 070.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент організацій--Маркетинг організацій--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
господарські організації -- хозяйственные организации -- принципы управления предприятием -- принципи управління підприємством -- функції управління -- сучасні форми управління -- современные формы управления -- стратегия организации -- управленческие решения -- модели решений -- теория игр -- сетевое планирование -- мереживне планування -- маркетинг органнизации -- маркетинговый менеджмент -- мотивация в маркетинге -- конкурентоспособность организаций США и Японии -- конкурентоздатність організацій США і Японії -- науково-технічна політика -- асортиментна політика -- технологічна політика -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- державне організаційно-господарське регулювання -- государственное организационно-хозяйственноен регулирование -- організації країн ЄС -- інноваційний менеджмент -- інноваційний проект -- інвестиційний менеджмент -- інвестиційний ринок -- інвестиційний план підприємства -- портфель фінансових інвестицій -- економічний ризик -- экономический риск -- производственный риск -- виробничий ризик -- кредитний ризик -- фінансовий ризик -- зовнішньоекономічний ризик -- внешнеэкономический риск
Анотація: Теоретические основы менеджмента, его функции, принципы и методы управления; основы выработки и принятия управленческих решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Киржнер, Л.А.; Киенко, Л.П.; Липейко, Т.И.; Тимонин, А.М.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

11.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
339.138(075)
П-18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: від теорії до практики [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. заклад. / В. Н. Парсяк. - К. : Наукова думка, 2007. - 256 с. - Дод.: с. 207-250. -Л-ра.: с.251-252. - ISBN 978-966-00-0611-9 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
планування маркетингу -- планирование маркетинга -- теорії маркетингу -- теории маркетинга -- моделі маркетингу -- модели маркетинга -- маркетингові програми -- маркетиговые программы -- маркетинг на предприятии -- маркетинг на підприємстві -- дослідження маркетингу -- исследования маркетинга -- дослідження ринку -- исследование рынка -- дослідження товару -- исследование товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- збут -- сбыт -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс
Анотація: Головні теоретичні положення та основні прикладні методики маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

13.
338.5(075.8)
М 48


    Мельник, Леонід Григорович.
    Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / Л. Г. Мельник, О. І. Карінцева, Л. В. Старченко. - Суми : Унів. кн., 2007. - 240 с. : табл. - ISBN 978-966-680-324-8 : 27.60 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)25я73
Рубрики: Ціни. Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
ціноутворення -- ценообразование -- цінова політика -- ценовая политика -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- біржова ціна -- биржовая цена -- договірні ціни -- договорные цены -- інфляція -- инфляция -- номінальна ціна -- номинальная цена -- оптова ціна -- оптовая цена -- ринкова кон'юктура -- рыночная коньюктура -- цінові ризики -- ценовые риски -- диверсифікація цін -- диверсификация цен -- конкуренція -- конкуренция -- демпінгова ціна -- демпинговая цена -- закупівельна ціна -- закупочная цена -- ціновий маркетинг -- ценовой маркетинг -- конвертована ціна -- конвертируемая цена -- світова ціна -- мировая цена
Анотація: Механізм формування цін на товари та послуги, розглядаються основні види цін в умовах ринкової економіки, аналізується вплив маркетингових чинників на процес формування ціни.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Карінцева, Олександра Іванівна; Старченко, Людмила Володимирівна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

14.
334.722(075.8)
Г57


    Говорушко, Тамара Андріївна.
    Малий бізнес [] : навч. посібник / Т. А. Говорушко, О. І. Тимченко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 200 с. : табл. - Дод.: с. 165-192. - Л-ра: с. 193-194. - ISBN 966-364-253-X : 026.50 грн, 24.50 грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)29я73
Рубрики: Малий бізнес--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
малі підприємства -- малые предприятия -- мале підприємництво -- малое предпринимательство -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- ліцензії -- лицензии -- патенти -- патенты -- франчайзинг -- ціноутворення -- ценообразование -- оподаткування -- налогообложение -- харчова промисловість -- пищевая промышленность -- статутний фонд -- уставной фонд -- франшиза -- гарантійне кредитування -- гарантированное кредитование -- кредитні спілки -- кредитные союзы -- управління витратами -- управление расходами -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- цінова політика -- ценовая политика -- єдиний податок -- единый налог -- фіксований патент -- фиксированный патент
Анотація: Основи теорії малого бізнеса та прикладні аспекти його функціонування в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тимченко, О. І.
Примірників всього: 4
ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

15.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : навч. посібник / Р. П. Дудяк [та ін.] ; Держ. агроекол. ун-т. - Вид. 2-ге випр. і допов. - Житомир : Волинь, 2003. - 320 с. : табл. - Л-ра: с. 316-318. - ISBN 966-690-029-7 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- ценовая политика -- цінова політика -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптовая торговля -- гуртова торгівля -- маркетинг комунікацій -- маркетинг коммуникаций -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринок -- рынок -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- нові товари -- новые товары -- товаропросування -- товаропродвижение -- місцеві видання -- местные издания
Анотація: В навчальному посібнику розглядаються суть, принципи, функції та технологія маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дудяк, Р.П.; Липчук, В.В.; Микитюк, В.М.; Мельник, С.І.; Організація і розвиток науки у краї 11.02; Державний агроекологічний університет
Примірників всього: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Знайти схожі

16.
658(075.8)
І20


    Іванілов, Олександр Семенович.
    Економіка підприємства [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. С. Іванілов ; М-во освіти і науки Украіни, Харківський держ. тех. ун-т будів. та архітектури. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 728 с. : табл. - Слов. екон. термінів: с. 708-724. - Л-ра: с. 725-727. - ISBN 978-966-364-885-9 : 130.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок -- рынок -- підприємство -- предприятие -- статут підприємства -- устав предприятия -- колективний договір -- коллективный договор -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- кооператив -- господарське об'єднання -- хозяйственное объединение -- акціонерне товариство -- акционерное товарищество -- комунальне підприємство -- коммунальное предприятие -- державне підприємство -- государственное предприятие -- форми об'єднання підприємств -- формы объединения предприятий -- асоціація -- ассоциация -- концерн -- консорціум -- консоциум -- корпорація -- корпорация -- картель -- синдикат -- трест -- фінансові групи -- финансовые группы -- холдингова компанія -- холдинговая компания -- бізнес -- бизнес -- підприємництво -- предпринимательство -- колективна власність -- коллективная собственность -- одноособове володіння -- единоличное владение -- товариство -- товарищество -- оподаткування -- налогообложение -- статут корпорацій -- устав корпораций -- консалтинг -- виробничі фонди -- производственные фонды -- валовий прибуток -- валовая прибыль -- рентабельність -- рентабельность -- венчурний бізнес -- венчурный бизнес -- франчайза -- товарна біржа -- товарная биржа -- фондова біржа -- фондовая биржа -- бізнесмен -- бизнесмен -- виробництво -- производство -- надання послуг -- оказание услуг -- комерційна діяльність -- коммерческая деятельность -- вартість -- стоимость -- засновницький договір -- учредительный договор -- статутний фонд -- уставной фонд -- реорганізація -- реорганизация -- суб'єкти підприємництва -- субъекты предпринимательства -- прибуток -- прибыль -- планування -- планирование -- кредитування -- кредитование -- інновації -- инновации -- венчурний капітал -- венчурный капитал -- мале підприємство -- малое предприятие -- державна підтримка -- государственная поддержка -- законодавча база підприємництва -- законодательная база предпринимательства -- форми власності -- формы собственности -- культура -- етикет -- этикет -- мораль -- фахова етика -- профессиональная этика -- ділова етика -- деловая этика -- бізнес-план -- бизнес-план -- резюме -- ризик -- риск -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- місткість ринку -- емкость ринка -- анкета -- сегменти ринку -- сегменты рынка -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- цінова політика -- ценовая политика -- стратегія -- стратегия -- виробничий план -- производственный план -- інвестиції -- инвестиции -- зовнішне середовище -- внешняя среда -- макросередовище -- макросреда -- мікросередовище -- микросреда -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- управління підприємством -- управление предприятием -- мотивація -- мотивация -- матриця -- матрица -- трудові ресурси -- трудовые ресурсы -- персонал -- професія -- профессия -- кваліфікація -- квалификация -- кадрова політика -- кадровая политика -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- трудомісткість -- трудоемкость -- фонди -- фонды -- оборотні кошти -- оборотные средства -- виробничі запаси -- произодственные запасы -- нормування -- нормирование -- страховий запас -- страховой запас -- матеріально-технічні ресурси -- материально-технические ресурсы -- транспортне господарство -- транспортное хозяйство -- логістика -- логистика -- виробничий цикл -- производственный цикл -- калькуляція витрат -- калькуляция расходов -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- інтелектуальна власність -- интелектуальная собственность -- гудвіл -- гудвил -- авторське право -- авторское право -- роялті -- роялти -- інвестиції -- инвестиции -- капітальні вкладення -- капитальные вложения -- лізинг -- лизинг -- фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- оперативний лізинг -- оперативный лизинг -- орендна платня -- арендная плата -- пайовий лізинг -- паевой лизинг -- міжнародний лізинг -- международный лизинг -- технопарк -- технополіс -- технополис -- науково-технічний прогрес -- научно-технический прогресс -- бізнес-інкубатор -- бизнес-инкубатор -- науково-дослідна робота -- научно-исследовательская работа -- конструкторська робота -- конструкторская работа -- стандартизація -- стандартизация -- уніфікація -- унификация -- патент -- проектна документація -- проектная документация -- дослідження -- исследования -- технологічна підготовка виробництва -- технологическая подготовка производства -- виробничий процес -- производственный процесс -- прогнозування -- прогнозирование -- виробнича програма -- производственная программа -- заробітна плата -- заработная плата -- тарифна система -- тарифная система -- таріфна сітка -- тарифная сетка -- фонд оплати праці -- фонд оплаты труда -- економічні ресурси -- экономические ресурсы -- засоби виробництва -- средства производства -- витрати виробництва -- расходы производства -- фінанси підпріємства -- финансы предприятия -- економічна безпека -- экономическая безопасность -- соціальна безпека -- социальная безопасность -- калькуляція собівартості -- калькуляция себестоимости -- рестуктуризація підприємств -- реструктуризация предприятий -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство підприємств -- банкротство предприятий -- ліквідація підприємств -- ликвидация предприятий
Анотація: Організація сучасних форм підприємництва, використання ресурсного і виробничого потенціалу підприємств, економіка інноваційної та інвестиційної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Харківський державний технічний університет будівництва та архітектури
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

17.
339(075.8)
Я 47


    Яковлєв, Юрій Прокопович.
    Економіка торгівлі [] : навч. посібник / Ю. П. Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. - 356 с. : табл. - Літ.: с. 354-355. - ISBN 966-8447-24-7 : 55.00 грн, 60.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Економіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- кооперативні ринки -- роздрібний товарообіг -- споживчий ринок -- товарообіг підприємств харчування -- товарні запаси -- товарные запасы -- оптовий товарообіг -- цінова політика -- цінова еластичність -- витрати обігу -- екзотичні методи торгівлі -- торговельний прибуток -- рентабельність -- дисконтування -- господарські ризики
Анотація: Основний зміст курсу економіки торгівлі, сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

18.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

19.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Анотація: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

20.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)