Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Peter, J. Paul$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Анотація: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Olson, Jerry C.
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
С56


    Churchill, Gilbert A..
    Marketing. Creating value for custormers [Текст] / G. A. Churchill, J. P. Peter. - Burr Ridge, Ill. ; Boston, Mass. ; Sydney, Aust. : Irwin, 1995. - XXXIII, 703 p. : ill. - Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703 . - ISBN 0-256-12539-2. - ISBN 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions) : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
імпульсивна купівельна поведінка -- продавці -- атмосфера магазину -- стимулювання продажів -- торговий центр -- методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Peter, J. Paul
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)