Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=zeek/2019/18/2<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.


   
    Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадах [] / М. К. Апріле [и др.] // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 117-140. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Міжнародна економіка--Зарубіжні країни
   Податкова політика--Зарубіжні країни

   Економічна теорія--Зарубіжні країни


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Апріле, Марія Кармела; Бузато, Франческо; Джулі, Франческо; Маркетті, Енріко

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Шліхтер, Бьярне Реруп.
    Сорсинг ресурсів інформаційних систем на ринках, що розвиваються: приклад України [] / Б. Р. Шліхтер, Н. Болквадзе // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 141-153. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Інформаційні системи--Ресурси--Україна
Кл.слова (ненормовані):
косорсинг -- розробка програмного забезпечення

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Болквадзе, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Гончар, Ольга.
    Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу [] / О. Гончар, І. Поліщук // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 154-166. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Промислові підприємства--Маркетинг--Розвиток
   Промислові підприємства--Конкуренція (екон.)


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Поліщук, Ірина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Козюк, Віктор.
    Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнах [] / В. Козюк // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 167-186. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Фінансовий ринок
   Центральні банки

Кл.слова (ненормовані):
незалежність центробанків -- інфляція -- фрагментаризація суспільства -- якість інститутів -- постсоціалістичні країни

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Десятнюк, Оксана.
    Антициклічне фіскальне регулювання економік країн світу - можливості для України [] / О. Десятнюк, Т. Маршалок // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 187-211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Фінансовий ринок--Зарубіжні країни
   Податкова політика--Зарубіжні країни

   Економіка--Державне регулювання--Зарубіжні країни


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Маршалок, Тарас

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Іщук, Світлана.
    Розвиток хімічної індустрії в Україні та світі: порівняльна оцінка [] / С. Іщук, Л. Коваль // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 212-227. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Хімічна промисловість--Розвиток--Україна
   Хімічна промисловість--Розвиток--Зарубіжні країни

Кл.слова (ненормовані):
хімічна продукція -- фармацевтична продукція -- експорт -- імпорт

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

Кл.слова (ненормовані):
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сідхарх

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)