Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетингові стратегії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.


    Каракай, Ю. В.
    Маркетингові стратегії інноваційних товарів [] / Ю. В. Каракай // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 1. - С. 60-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інноваційна- інвестиційна система
   
Кл.слова (ненормовані):
Маркетингові стратегії -- Інноваційні ринкі

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
К88


    Куденко, Наталія Володимирівна.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Куденко. - 2-ге вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2006. - 151 с. : рис., табл. - (До 100-річчя Київського національного економічного університету). - Бібліогр.: с. 150-151. - ISBN 966-574-061-X : 29.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- стратегія росту -- стратегия роста -- управління портфелем -- управление портфелем -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- стратегія диференціації -- стратегия дифференциации -- стратегія позиціонування -- стратегия позиционирования -- стратегический маркетинг -- маркетингове стратегічне планування -- маркетинговое стратегическое планирование -- стратегія диверсифікації -- стратегия диверсификации -- стратегія ринкового лідера -- стратегия рыночного лидера -- стратегія послідовників -- стратегия последователей -- стратегія нішерів -- стратегия нишеров -- стратегія челенджерів -- стратегия челенджеров
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Анотація: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.
658.7(075.8)
H75


    Holtz, Herman.
    The Consultant's to Hidden Profits [Текст] : the 101 Most Overlooked Strategies for Increased Earnings and Growth / H. Holtz. - New York ; Chichester ; Brisbane : John Wiley & Sons, 1992. - IX, 230 p. - Текст: англ. - App.: p. 214-225. - Ind.: p. 227-230. - ISBN 0-471-55496-0 : 15.00 грн
УДК
ББК 65.422-2я73
Рубрики: Доходи--Cтратегічний менеджмент--США--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
економічні ідеї -- технологічна інформація -- пропозиції -- маркетингові стратегії
Анотація: Offers a potpourri of ideas, information, suggestions and techniques plus dozens of secret strategies to make a consultancy grow and prosper. Contains insider tips in a variety of areas including how to penetrate the government market, reworking brochures and marketing materials, how to get the most from PR, rethinking the consultant's product, unique sales promotions and much more. Also shows how to avoid the most common mistakes and omissions in independent consulting practices.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

8.
658.8
М14


    Майдебура, Елена Владимировна.
    Маркетинг услуг [] / Е. В. Майдебура. - К. : ВИРА-Р, 2001. - 574 с. : ил., табл. - Лит.: с. 561-571. - ISBN 966-7807-08-8 : 50.40 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
сфера послуг -- сфера услуг -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- діяльність фірми -- деятельность фирмы -- збут товарів -- сбыт товаров -- нематеріальні послуги -- нематериальные улуги -- система просування послуг -- система продвижения услуг -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- стратегічне управління організацією -- стратегическое управление организацией -- аналіз внутрішнього середовища -- анализ внутренней среды -- цілі організації -- цели организации -- стратегії фірми -- стратегии фирмы -- стратегя продукту -- стратегия продукта -- психологія реклами -- психология рекламы -- консультування -- консультирование -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг
Анотація: Теория маркетинга услуг и практический опыт фирм, работающих в данной сфере.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Анотація: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
338.242.2
М11


    Мітченко, Галина Валеріївна.
    Організаційно-економічне забезпечення стратегічного маркетингу на підприємствах автомобільного транспорту [] : автореф. / Г. В. Мітченко ; [наук. кер. М. Н. Бідняк] ; М-во освіти і науки України, Нац. трансп. ун-т. - К. : НТУ, 2015. - 20 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 17-18. - 10.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)37
Рубрики: Автотраспортні підприємства--Маркетинг--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
організаційно-економічне забезпечення -- организационно-экономическое обеспечение -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- стратегії розвитку -- стратегии развития -- зовнішнє середовище -- внешняя среда -- внутрішнє середовище -- внутренняя среда
Анотація: Викладено загальнотеоретичні засади організації менеджменту автотранспортних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бідняк, Михайло Несторович \наук. кер.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний транспортний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

11.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

Кл.слова (ненормовані):
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сідхарх

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

12.


    Коноваленко, А. С.
    Культурні чинники макромаркетингового середовища ринку продуктів харчування для дітей [] / А. С. Коноваленко // Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 57-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Дитяче харчування--Ринок (екон.)--Україна
   Дитячі харчові продукти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
культура харчування -- харчові продукти -- маркетингові стратегії

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
339.138(477)(075.8)
С83


   
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна та ін. ; за ред. Я. С. Ларіної]. - Херсон : ОЛДИ-ПЛЮС, 2019. - 363, [1] с. : табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-289-296-3 : 295.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)42
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
аналіз маркетингового середовища -- стратегії підприємства -- маркетингові стратегії -- сенментація ринку -- позиціонування товару -- стратегії зростання -- портфель бізнесу -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії
Анотація: Розглядаються зміст та особливості стратегічного маркетингу, його сучасні концепції, завдання, принципи. Висвітлено роль стратегічного маркетингу в управлінні підприємствами.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Ярослава Степанівна; Бабічева, Олена Іванівна; Романова, Лідія Василівна; Антофій, Наталія Миколаївна; Ларіна, Ярослава Степанівна \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
339.138(02)
А39


    Акимова, Ирина Михайловна.
    Промышленный маркетинг [] : [монография] / И. М. Акимова. - Киев : Знання, 2000. - 294 с. : табл. - ISBN 966-620-023-6 : 7.83 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Промисловий маркетинг--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
экономические реформы -- економічні реформи -- покупательная способность -- купівельна спроможність -- маркетинговое исследование -- маркетингове дослідження -- конкурентоспособность -- конкурентоспроможність -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії
Анотація: Данная монография - это по существу продвинутый курс маркетинга и маркетинговых исследований. Работа опирается на материалы конкретных исследований, проведенных на промышленных предприятиях Украины.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)