Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребительский рынок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
330(062.552)(477.42)
В53


    Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки [Текст] = JOURNAL Zhytomyr State Technological University / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Житомир. держ. технол. ун-т ; редкол.: П. П. Мельничук (голов. ред.) [та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4236.
   Вип. 3 (53), ч. 1. - 2010. - 396 с. : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - 43.00 грн
УДК
ББК 65
Рубрики: Економічні науки--Житомир, місто--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- факторний аналіз -- факторный анализ -- виробничий облік -- производственный учёт -- туризм -- турист -- внутрішній контроль -- внутренний контроль -- засоби виробництва -- средства производства -- амортизація основних засобів -- аммортизация основных средств -- складське господарство -- складское хозяйство -- податковий облік -- налоговый учет -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- аудит запасів -- аудит запасов -- валютний курс -- валютный курс -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- еколого-економічні ризики -- эколого-экономисеские риски -- моніторинг -- мониторинг -- ефектиність виробництва -- эффективность производства -- екологічний менеджмент -- экологический менеджмент -- продовольча безпека -- продовольственая безопасность -- соціальні послуги -- социальные услуги -- балансова вартість -- балансовая стоимость -- ринок цінних паперів -- рынок ценных бумаг
Анотація: Статті за темами: бухгалтерський облік, контроль, аналіз; економіка, організація і управління підприємством; фінанси та статистика.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельничук, П. П. \ред.\; Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Шигун, М. М. \ред.\; Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
330
М51


    Меньшиков, Станислав Михайлович.
    Советская экономика: катастрофа или катарсис? [] : [монография] / Станислав Меньшиков. - Москва : Интер-Версо, 1990. - 400 с. : табл. - ISBN 5-85217-004-6 : 4.50 грн
УДК
ББК 65
Рубрики: Економіка--СРСР, 20 ст.--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
змішана економіка -- смешанная экономика -- тіньова економіка -- теневая экономика -- приватні підприємства -- частные предприятия -- наймана праця -- наемный труд -- менеджери -- менеджеры -- конкуренція -- конкуренция -- перебудова -- перестройка -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- попит -- спрос -- грошові обороти -- денежное обращение -- державний бюджет -- государственный бюджет -- криза -- кризис
Анотація: Концепция преобразования государственной собственности, развития кооперации и частного сектора, легализации теневой экономики.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.3(477)
С40


   
    Система регулювання внутрішньої торгівлі України [] : монографія / [І. М. Апопій та ін.] ; за ред.: В. В. Апопія, І. М. Копича. - К. : Академвидав, 2012. - 420, [4] с. : табл. - Л-ра: с. 400-420. - ISBN 978-617-572-040-0 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421
Рубрики: Внутрішня торгівля--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
торгівля -- торговля -- регулювання розвитку торгівлі -- регулирование развития торговли -- функціонування торгівлі -- функционирование торговли -- органи управління -- органы управления -- громадські органи контролю -- гражданские органы контроля -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- трудові відносини -- трудовые отношения -- внутрішня торгівля -- внутренняя торговля -- державне регулювання -- государственное регулирование -- торгівельні підприємства -- торговые предприятия -- управління фінансами -- управление финансами -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- оптова торгівля -- оптовая торговля

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Апопій, І. М.; Копич, І. М.; Васильців, Т. Г.; Доманцевич, Н. І.; Апопій, В. В. \ред.\; Копич, І. М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)